Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "Believability"
Now showing items 1-1 of 1
-
Τα πέντε στάδια του ταξιδιού και ο ρόλος τους στη λήψη της ταξιδιωτικής απόφασης - μια εμπειρική έρευνα σε Έλληνες τουρίστες
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Τα στάδια του ταξιδιού ανήκουν στο τομέα του τουρισμού και πολλές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο οφείλουν να τα εντάσσουν στο στρατηγικό τους πλάνο. Γνωρίζοντας την στιγμή που ένας ταξιδιώτης ...