Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "Consumer Behavior"
Now showing items 1-4 of 4
-
Ανάλυση των επιπτώσεων στην αγοραστική συμπεριφορά στα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά προϊόντα μετά την Πανδημία (Covid-19) στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η αγορά των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας και συμπεριλαμβάνει εταιρείες που αντιπροσωπεύουν το 1,5% του ΑΕΠ της χώρας. Χαρακτηρίζεται ως ένας ...
-
Διαφημίσεις και προσφορές στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και επιρροή τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην ελληνική αγορά
(2023-01)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έχει αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές δέχονται – παρακολουθούν τις προσφορές και τα διαφημιστικά μηνύματα. Στις μέρες μας, τα παραδοσιακά μέσα προβολής διαφημίσεων ...
-
Η Επίδραση του Νευρομάρκετινγκ στην Διαμόρφωση της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-06)Η επιστήμη του νευρομάρκετινγκ επιδιώκει να μελετήσει τον ανθρώπινο εγκέφαλο και να βοηθήσει τους ειδικούς του μάρκετινγκ στην μέτρηση των αντιδράσεων του ατόμου σε πραγματικό χρόνο, που οφείλονται στα συναισθήματα και ...
-
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων μετά την πανδημία
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Είναι ευρέως γνωστό πώς ο τουρισμός αποτελούσε ανέκαθεν αναπόσπαστο και βασικό μέρος της οικονομίας της Ελλάδας. Σήμερα η ψηφιακή εποχή έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του τουρισμού φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με ...