Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "destination image"
Now showing items 1-3 of 3
-
How do visitors to Pafos, Cyprus perceive its brand image as a destination?
(Master (MSc) in Digital Marketing, School of Economics, Administration and Computer Science, Neapolis University Pafos, 2023-05)The main objective of this research is to gain a deeper understanding of the perceptions, preferences, and experiences of visitors to Pafos, by developing a robust theoretical foundation. The methodology employed in this ...
-
Ερευνώντας και αναλύοντας τη χρήση ενός DMO website και τη σχέση του με το destination branding ενός προορισμού
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει μετασχηματίσει το Μάρκετινγκ, ενώ έχει επηρεάσει αρκετά και τον κλάδο του Τουρισμού. Ακόμη, το προφίλ των ταξιδιωτών έχει αλλάξει και πλέον αναζητούν τη βίωση πρωτότυπων εμπειριών, ...
-
Ο ρόλος των influencers στον τουριστικό κλάδο: έρευνα στην Ελλάδα για την επίδρασή τους στις προθέσεις των τουριστών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-08-10)Το διαδίκτυο εισάγει ένα νέο περιβάλλον ευκαιριών για το μάρκετινγκ, αναγκάζοντας τις επιχειρήσεις να βασίζονται λιγότερο στα παραδοσιακά εργαλεία μάρκετινγκ και να δίνουν όλο και περισσότερη βαρύτητα στις νέες τεχνολογίες ...