Search
Now showing items 1-4 of 4
B2B Σχέσεις με την χρήση ψηφιακής Τεχνολογίας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
Η Ελλάδα κατάφερε να βελτιώσει την θέση της στην χρήση ψηφιακής τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια μέσα από την ψηφιακή ωριμότητα των δημοσίων υπηρεσιών αλλά ακόμα έχει σημαντικό έδαφος να καλύψει για να μπορέσει να πλησιάσει ...
Τα social meddia και το ψηφιακό μάρκετινγκ στην σημερινή εποχή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
Η τρέχουσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στο ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την χρήση τους από τις επιχειρήσεις και στην σημαντικότητα τους ως προς την προβολή και λειτουργία της κάθε επιχείρησης. Η ...
Πώς τα CRM συστήματα βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
Καθώς ο ανταγωνισμός και η μάχη της επιβίωσης των επιχειρήσεων είναι καθημερινό φαινόμενο, οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να μπορέσουν δώσουν λύσεις σε αυτήν την πρόκληση. Η ανάπτυξη των CRM συστημάτων αποτελεί βασικό ...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο προώθησης στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η περίπτωση της Cosmote
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
Ως βασικός σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, επεξεργασία και συζήτηση βιβλιογραφικών (ποιοτικών) αλλά και ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για τα Μέσα Κοινωνικής ...