Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αποτελεσματικότητα του influencer marketing στο χώρο του εμπορίου
Thesis
Η εν λόγω διπλωματική εξετάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο εστιάζοντας κυρίως στο πώς κάποιοι παράγοντες όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ επιρροής και τα προσωπικά δημογραφικά στοιχεία διαμορφώνουν τις συνήθειες των αγορών στο διαδίκτυο. Ξεκινώντας με μια εννοιολογική επισκόπηση για το κατά πόσο το ηλεκτρονικό εμπόριο διαφέρει από το παραδοσιακό εμπόριο, σημειώνοντας επίσης οφέλη όπως η ευκολία, η παγκόσμια απήχηση και εξατομικευμένες εμπειρίες και αναφέροντας επίσης τα μειονεκτήματα που σχετίζονται με το απόρρητο, την ασφάλεια και πιθανή έλλειψη φυσικής αλληλεπίδρασης. Ένα βασικό συστατικό αυτής της έρευνας είναι να κατανοήσουμε τον ρόλο των influencers και των social media στην καθοδήγηση των αποφάσεων αγοράς. Αξιοποιώντας την αξιοπιστία και τις προσωπικές συνδέσεις που έχουν αποκτήσει με τους ακόλουθους, οι παράγοντες επιρροής μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις αντιλήψεις των καταναλωτών και να ενθαρρύνουν την αφοσίωση στην επωνυμία. Επιπλέον η εργασία διερευνά την σημαντικότητα της πανδημίας COVID-19 η οποία επιτάχυνε τη στροφή προς τις ηλεκτρονικές αγορές, με τους καταναλωτές να βασίζονται όλο και περισσότερο στις ψηφιακές πλατφόρμες από ανάγκη. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει μια ποσοτική, συγχρονική έρευνα που στοχεύει σε ένα ευρύ δημογραφικό εύρος, με στόχο τη μέτρηση παραγόντων όπως η συχνότητα των διαδικτυακών αγορών, η εμπιστοσύνη στους παράγοντες επιρροής και η συνολική στάση απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε τελική ανάλυση, η διπλωματική στοχεύει να παράσχει χρήσιμες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και τις στρατηγικές μάρκετινγκ επηρεασμού.