Show simple item record

Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αποτελεσματικότητα του influencer marketing στο χώρο του εμπορίου

dc.contributor.authorΓιοπάνου, Μαρία
dc.date.accessioned2025-07-04T11:09:28Z
dc.date.available2025-07-04T11:09:28Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12990
dc.description.abstractΗ εν λόγω διπλωματική εξετάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο εστιάζοντας κυρίως στο πώς κάποιοι παράγοντες όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ επιρροής και τα προσωπικά δημογραφικά στοιχεία διαμορφώνουν τις συνήθειες των αγορών στο διαδίκτυο. Ξεκινώντας με μια εννοιολογική επισκόπηση για το κατά πόσο το ηλεκτρονικό εμπόριο διαφέρει από το παραδοσιακό εμπόριο, σημειώνοντας επίσης οφέλη όπως η ευκολία, η παγκόσμια απήχηση και εξατομικευμένες εμπειρίες και αναφέροντας επίσης τα μειονεκτήματα που σχετίζονται με το απόρρητο, την ασφάλεια και πιθανή έλλειψη φυσικής αλληλεπίδρασης. Ένα βασικό συστατικό αυτής της έρευνας είναι να κατανοήσουμε τον ρόλο των influencers και των social media στην καθοδήγηση των αποφάσεων αγοράς. Αξιοποιώντας την αξιοπιστία και τις προσωπικές συνδέσεις που έχουν αποκτήσει με τους ακόλουθους, οι παράγοντες επιρροής μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις αντιλήψεις των καταναλωτών και να ενθαρρύνουν την αφοσίωση στην επωνυμία. Επιπλέον η εργασία διερευνά την σημαντικότητα της πανδημίας COVID-19 η οποία επιτάχυνε τη στροφή προς τις ηλεκτρονικές αγορές, με τους καταναλωτές να βασίζονται όλο και περισσότερο στις ψηφιακές πλατφόρμες από ανάγκη. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει μια ποσοτική, συγχρονική έρευνα που στοχεύει σε ένα ευρύ δημογραφικό εύρος, με στόχο τη μέτρηση παραγόντων όπως η συχνότητα των διαδικτυακών αγορών, η εμπιστοσύνη στους παράγοντες επιρροής και η συνολική στάση απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε τελική ανάλυση, η διπλωματική στοχεύει να παράσχει χρήσιμες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και τις στρατηγικές μάρκετινγκ επηρεασμού.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήen_UK
dc.subjectηλεκτρονικό εμπόριοen_UK
dc.subjectInfluencer Marketingen_UK
dc.subjectCOVID-19 Επίδραση των Social Mediaen_UK
dc.subjectαποφάσεις αγοράςen_UK
dc.subjectποσοτική έρευναen_UK
dc.titleΗ συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αποτελεσματικότητα του influencer marketing στο χώρο του εμπορίουen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record