School of Economic Sciences and Business: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 608
-
Η Ιδέα του Γενικού Συμφέροντος και η Εύνομη Συνταγματική Πολιτεία – Κοινωνικές Προεκτάσεις στο Σήμερα
(2018-04-27)Το ‘Κοινωνικό Συμβόλαιο’ αποτελεί το γνωστότερο φιλοσοφικό κείμενο του Ζαν Ζακ Ρουσσώ, το οποίο επρόκειτο να επηρεάσει συθέμελα την πνευματική και την πολιτική κίνηση του 18ου αιώνα. Δημοσιεύοντας το 1762 το έργο ‘Κοινωνικό ...
-
The Modified Contingent Valuation Method for Evaluating the Willingness of the Citizenry to Participate in Excavation and the Restoration of the Ancient Theatre of Lefkada
(David Publishing, 2016)This proposed project is not viable in profitable terms to private enterprise, so it applied a modified version of the CVM (Contingent Valuation Method) to realize this project. A survey was conducted in Lefkada Island ...
-
Πρόσφυγες : χαράζοντας δρόμους
(2016)Παρά τη διάδοση ενός διεθνούς κινήματος προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και μια προσπάθεια σε παγκόσμιο επίπεδο νομικής κατοχύρωσης τους, καθημερινά καταγράφονται καταφορές παραβιάσεις ανθρώπινών δικαιωμάτων, οι ...
-
The Divine and the Political Economy
(David Publishing, 2018)The Invisible Hand of Divine Providence in Christian Theology leads mankind continuously with teleological aim. Adam Smith's Invisible Hand of Political Economy leads society to the highest level of prosperity, where the ...
-
The Contingent Valuation Method in Excavation/Preservation the Ancient Eleusinian Sacred Way in Greece
(2018)The aim of this study is to estimate externalities created round a cultural heritage preservation site. A research was conducted concerning the ruins of an ancient ‘Sacred Way’ (Iera Odos) located in Attica, Greece. The ...
-
Economic Analysis of Minimizing Environmental Cost Caused by Outdoor Advertising
(David Publishing Company, 2018)The optimal consent ration Copt of pollutant advertising in the environment can be determined as an equilibrium point in the trade off between the environmental cost, due to impact on man/land/economy and the economic cost ...
-
Η διδασκαλία της έννοιας της συμμετρίας
(ΠΕΣΣ Πανελλήνια Ένωση σχολικών συμβούλων, 2015-03)Η διδασκαλία της έννοιας της συμμετρίας ξεκινά από την Α' τάξη του Δημοτικού Σχολείου και εξελίσσεται σε όλες τις επόμενες. Αναπτύσσεται μέσα από διαφορετικές όψεις, όπως ο άξονας συμμετρίας, το κέντρο συμμετρίας και ...
-
Η σχολική μονάδα ως κοινότητα μάθησης : απόψεις, αντιλήψεις, προσδοκίες, στερεότυπα και δυσλειτουργίες
(Εκδόσεις Γρηγόρη, 2016)Τα τριάντα κείμενοί που ακολουθούν σε αυτόν το συλλογικό τόμο με τον τίτλο Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγ¬γελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο (school based) εντάσσονται ...
-
Θεωρήσεις των ανθρωπιστικών και των κοινωνικών επιστημών
(Neapolis University Paphos, 2019)Η διεπιστημονική προσέγγιση αποτελεί ταυτόχρονα την αιτία αλλά και το αποτέλεσμα της συνέργειας που αναπτύσσεται μεταξύ των διαφόρων κλάδων ης Επιστήμης. Η Οικονομική Επιστήμη δανείζει και δανείζεται εργαλεία και μεθόδους ...
-
Η οικονομική παιδεία ως εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ της φορολογικής διοίκησης και της κοινωνίας
(2020)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της σημασίας της Οικονομικής παιδείας ως εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ της Φορολογικής Διοίκησης και της κοινωνίας, καθώς επίσης και η ερμηνεία της φορολογίας (άμεσης – έμμεσης) ...
-
Οικονομικά και Αστικό Περιβαλλον
(2019)Η ανάπλαση των προσόψεων των κτιρίων σε μία αισθητικά υποβαθμισμένη πόλη καταφέρνει και δημιουργεί αξίες. Παρατηρούμε ότι η περίπτωση της περιοχής του Θησείου εξαρτά άμεσα την αναβάθμισή της από τη εξωτερική αναμόρφωση ...
-
Ανάπτυξη και παρουσίαση εφαρμογής "Το ράλι της προπαίδειας"
(Νέος παιδαγωγός, 2015-11)Τα τελευταία χρόνια με την ένταξη και τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση διαμορφώνεται ένα νέο πεδίο της διδακτικής πράξης που συνεχώς εξελίσσεται, επηρεάζοντας τις μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται. Η παρούσα ...
-
Το συμπλήρωμα του 10
(Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013)Το σχέδιο μαθήματος διάρκειας 90’ που θα αναπτυχθεί αφορά στην κατανόηση του συμπληρώματος του αριθμού 10 από τους μαθητές της Α’ τάξης. Με το σχέδιο που θα παρουσιάσουμε θα αναδείξουμε τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών ...
-
Απόψεις των γονέων για το Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών εγωγής παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών, 2015)Γνωρίζουμε η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια (βλ. ενδεικτικά Γεωργίου, 2000; Μπρούζος, 1998). Η σχέση όμως των δύο ...
-
General Principles on Environmental Policy in Industrial Units
(2018-01)Within the environmental policy framework, one could distinguish two categories, both of which aim at the protection of the environment. The first category is based on the concept of reducing the use of non-renewable ...
-
Τέλεια και ατελής διαίρεση
(Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ελληνική πραγματικότητα προκαλεί πολλές φορές δυσκολίες και δυσχέρειες στην εκπαιδευτική πράξη, τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα η διδασκαλία της διαίρεσης δε ...
-
Μετρώ και υπολογίζω βάρη
(Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)Οι σύγχρονες προσεγγίσεις της διδακτικής των Μαθηματικών δίνουν βαρύτητα στη διδασκαλία μέσα από τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). Η ακριβής και τυποποιημένη μαθητικοποιημένη έκφραση των δεδομένων του κάθε ...
-
Η Τεχνική της ενεργού ακρόασης συμβουλευτική παρέμβαση σε ομάδα γονέων
(Opportuna, 2015)Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων που συμμετείχαν εθελοντικά σε ένα πρόγραμμα συμβουλευτικής παρουσίασης, διάρκειας 15 ωρών σχετικά με συγκεκριμένες τεχνικές παρουσίασης που διευκολύνουν την ...
-
Οι μύθοι και η ελιά
(Νέος παιδαγωγός, 2015-05)Το παρόν διδακτικό σενάριο αφορά στη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της Γλώσσας της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και λειτουργεί ως επέκταση του κεφαλαίου «Οι μύθοι και η ελιά», της διδακτικής ενότητας «Η ελιά». ...
-
Η Συμβολή της Μεντορικής Σχέσης στην Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη των Υποψήφιων Εκπαιδευτικών
(2019)Ο/Η μέντορας είναι αυτός/αυτή που καθοδηγεί, εμψυχώνει, στηρίζει πολλαπλά τον/την καθοδηγούμενο/καθοδηγούμενή του/της. Απαντάται σε διάφορους τομείς, μεταξύ των οποίων κι η εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, ο ...