School of Economic Sciences and Business: Recent submissions

Now showing items 101-120 of 621

  • Η σχολική μονάδα ως κοινότητα μάθησης : απόψεις, αντιλήψεις, προσδοκίες, στερεότυπα και δυσλειτουργίες 

    Valmas, Theofanis; Manesis, Nikolaos; Baris, Theodoros (Εκδόσεις Γρηγόρη, 2016)
    Τα τριάντα κείμενοί που ακολουθούν σε αυτόν το συλλογικό τόμο με τον τίτλο Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγ¬γελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο (school based) εντάσσονται ...

  • Θεωρήσεις των ανθρωπιστικών και των κοινωνικών επιστημών 

    Kopsidas, Odysseas (Neapolis University Paphos, 2019)
    Η διεπιστημονική προσέγγιση αποτελεί ταυτόχρονα την αιτία αλλά και το αποτέλεσμα της συνέργειας που αναπτύσσεται μεταξύ των διαφόρων κλάδων ης Επιστήμης. Η Οικονομική Επιστήμη δανείζει και δανείζεται εργαλεία και μεθόδους ...

  • Η οικονομική παιδεία ως εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ της φορολογικής διοίκησης και της κοινωνίας 

    Kopsidas, Odysseas (2020)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της σημασίας της Οικονομικής παιδείας ως εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ της Φορολογικής Διοίκησης και της κοινωνίας, καθώς επίσης και η ερμηνεία της φορολογίας (άμεσης – έμμεσης) ...

  • Οικονομικά και Αστικό Περιβαλλον 

    Kopsidas, Odysseas (2019)
    Η ανάπλαση των προσόψεων των κτιρίων σε μία αισθητικά υποβαθμισμένη πόλη καταφέρνει και δημιουργεί αξίες. Παρατηρούμε ότι η περίπτωση της περιοχής του Θησείου εξαρτά άμεσα την αναβάθμισή της από τη εξωτερική αναμόρφωση ...

  • Ανάπτυξη και παρουσίαση εφαρμογής "Το ράλι της προπαίδειας" 

    Kakavas, Panagiotis; Kakavas, Konstantinos; Manesis, Nikolaos (Νέος παιδαγωγός, 2015-11)
    Τα τελευταία χρόνια με την ένταξη και τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση διαμορφώνεται ένα νέο πεδίο της διδακτικής πράξης που συνεχώς εξελίσσεται, επηρεάζοντας τις μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται. Η παρούσα ...

  • Το συμπλήρωμα του 10 

    Kakava, Ismini; Lambropoulou, Athina; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013)
    Το σχέδιο μαθήματος διάρκειας 90’ που θα αναπτυχθεί αφορά στην κατανόηση του συμπληρώματος του αριθμού 10 από τους μαθητές της Α’ τάξης. Με το σχέδιο που θα παρουσιάσουμε θα αναδείξουμε τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών ...

  • Απόψεις των γονέων για το Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου 

    Papadimitropoulou, Panagoula; Karali, Maria; Manesis, Nikolaos (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών εγωγής παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών, 2015)
    Γνωρίζουμε η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια (βλ. ενδεικτικά Γεωργίου, 2000; Μπρούζος, 1998). Η σχέση όμως των δύο ...

  • General Principles on Environmental Policy in Industrial Units 

    Kopsidas, Odysseas (2018-01)
    Within the environmental policy framework, one could distinguish two categories, both of which aim at the protection of the environment. The first category is based on the concept of reducing the use of non-renewable ...

  • Τέλεια και ατελής διαίρεση 

    Kakavas, Panagiotis; Karabasi, Evanthia; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ελληνική πραγματικότητα προκαλεί πολλές φορές δυσκολίες και δυσχέρειες στην εκπαιδευτική πράξη, τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα η διδασκαλία της διαίρεσης δε ...

  • Μετρώ και υπολογίζω βάρη 

    Kakavas, Constantinos; Alexopoulos, Christos; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Οι σύγχρονες προσεγγίσεις της διδακτικής των Μαθηματικών δίνουν βαρύτητα στη διδασκαλία μέσα από τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). Η ακριβής και τυποποιημένη μαθητικοποιημένη έκφραση των δεδομένων του κάθε ...

  • Η Τεχνική της ενεργού ακρόασης συμβουλευτική παρέμβαση σε ομάδα γονέων 

    Michalou, Emilia; Manesis, Nikolaos (Opportuna, 2015)
    Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων που συμμετείχαν εθελοντικά σε ένα πρόγραμμα συμβουλευτικής παρουσίασης, διάρκειας 15 ωρών σχετικά με συγκεκριμένες τεχνικές παρουσίασης που διευκολύνουν την ...

  • Οι μύθοι και η ελιά 

    Kakava, Ismini; Kakavas, Panagiotis; Manesis, Nikolaos (Νέος παιδαγωγός, 2015-05)
    Το παρόν διδακτικό σενάριο αφορά στη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της Γλώσσας της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και λειτουργεί ως επέκταση του κεφαλαίου «Οι μύθοι και η ελιά», της διδακτικής ενότητας «Η ελιά». ...

  • Η Συμβολή της Μεντορικής Σχέσης στην Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη των Υποψήφιων Εκπαιδευτικών 

    Vlachou, Elisavet; Manesis, Nikolaos (2019)
    Ο/Η μέντορας είναι αυτός/αυτή που καθοδηγεί, εμψυχώνει, στηρίζει πολλαπλά τον/την καθοδηγούμενο/καθοδηγούμενή του/της. Απαντάται σε διάφορους τομείς, μεταξύ των οποίων κι η εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, ο ...

  • Η αξιολόγηση ως ανατροφοδότικη διαδικασία στην κοινότητα μάθησης, με τη χρήση εργαλείων WEB 2.0 

    Koutsospyrou, Christina; Papadogianni, Elpiniki; Manesis, Nikolaos (Σπαντιδάκης Ιωάννης, Πρόεδρος Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε., 2018)
    Through the example of evaluating the lesson “Educational Assessment”, in the School of Pedagogical and Technological Education, we investigated the importance of assessment/evaluation as a feedback procedure in the ...

  • Διαπολιτισμική εκπαίδευση και κοινωνική ένταξη των παιδιών-προσφύγων: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών 

    Σγούρα, Αγγελική; Μάνεσης, Νικόλαος; Μητροπούλου, Φωτεινή (2018)
    Η παρούσα έρευνα μελετά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αχαΐας στα οποία φοίτησαν παιδιά-πρόσφυγες το σχολικό έτος 2016-2017, σχετικά με τη διαπολιτισμική ...

  • Principals’ Perceptions on the Notion of Organizational Culture: The Case of Greece 

    Tzianakopoulou, Theodora; Manesis, Nikolaos (2018)
    Organizational culture constitutes a fundamental characteristic of the educational organism, because, it contributes to the shape of its character and of its members’ way of thinking and behavior and, it is also connected ...

  • Διαπολιτισμική Παιδαγωγική και Συμβουλευτική Παρέμβαση. Απόψεις Εκπαιδευτικών 

    Aggelopoulou, Paraskevi; Manesis, Nikolaos (Ιάδραση, 2017)
    Ήδη από τα τέλη του 20ου αιώνα έως και σήμερα η Ευρώπη και κατά συνέπεια και η Ελλάδα έχει δεχθεί πλήθος μεταναστευτικών ροών (Κουτίβα, 2009), κυ ρίως από την Αλβανία, από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και το Πακιστάν, ενώ ...

  • Δίλγωσσοι μαθητές στο δημοτικό σχολείο και διαπολιτισμική εκπαίδευση: η περίπτωση της Αχαΐας 

    Manesis, Nikolaos; Aggelopoulou, Paraskevi (2017)
    Η παρούσα έρευνα στοχεύει να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το ρόλο και τις πρακτικές που υιοθετούν στην εφαρμογή της διαπολιτισμικής παιδαγωγικής για την αντιμετώπιση των αναγκών ...

  • In-service Education: Educating Primary Teachers in Human Rights in Greece 

    Manesis, Nikolaos (The learning teacher magazine, 2017-06)
    Since the early 1990s, the Greek Ministry of Education gradually introduced several innovative programmes such as Health Education. Health Education aims to protect, improve and promote mental and physical health and social ...

  • Food Hygiene for Children with Learning Difficulties 

    Manesis, Nikolaos; Angelopoulou, Paraskevi (2017-12)
    During the last decade, more and more Erasmus programs are being imple mented in Greek schools, although not enough programs engaging children with learning difficulties and/or special needs. Through Erasmus programs, stu ...