Search
Now showing items 1-6 of 6
Η δημιουργία αξίας στις χερσαίες μεταφορές τουρισμού στο πλαίσιο της βελτιστοποίησης της ποιότητας των τουριστικων υπηρεσιών στα ελληνικά νησιά. Η περίπτωση του νομού Χανίων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθούν οι χερσαίες υπηρεσίες τουριστικών μεταφορών, να γίνουν κατανοητά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι τουρίστες καθώς και οι οδηγοί των εν λόγω εταιριών και ως ...
Μεθοδολογία εφαρμογής ψηφιακού μάρκετινγκ από νεοσύστατες ΜμΕ στον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
Αυτή η έρευνα εξετάζει την υιοθέτηση πρακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ από ΜΜΕ στην
ξενοδοχειακή βιομηχανία της Ελλάδας. Προκειμένου να κατανοήσουμε την υιοθέτηση
ψηφιακών επιχειρηματικών τεχνολογιών από ΜΜΕ στην Ελλάδα, ...
Ψηφιακοί τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
Πρόλογος
Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της αξιοποίησης διαφόρων ψηφιακών μεθόδων και στρατηγικών για την προώθηση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι είναι μια χώρα με πλούσια ...
Ελληνικός Ιατρικός Τουρισμός: Μια ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία ή μήπως όχι; Εξέταση βασικών νομοθετικών προκλήσεων
(Πρόγραμμα Διεθνές και Ευρωπαϊκό Οικονομικό Δίκαιο, Σχολή Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται μια ολοένα και αυξανόμενη παγκόσμια τουριστική δραστηριότητα. Αυτή η σημαντική αύξηση έχει επιφέρει ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα στις οικονομίες των εκάστοτε χωρών όπου παρατηρείται ...
Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική μάθηση στον τομέα του Τουρισμού
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-06)
Η μηχανική μάθηση (ML) έχει φέρει επανάσταση σε διάφορες βιομηχανίες με την ικανότητά της να αναλύει τεράστια σύνολα δεδομένων και να προβλέπει μελλοντικά αποτελέσματα. Ο κλάδος της φιλοξενίας, ως ένας από τους μεγαλύτερους ...
Συμπεριφορά Καταναλωτή στον Τουρισμό: Η Επίδραση του Social Media Marketing και του Co Creation στην Επιλογή Τουριστικού Προορισμού.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα νέο εργαλείο του μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται από τις σύγχρονες επιχειρήσεις αφού έχει την δυνατότητα να επηρεάζει τον καταναλωτή, την ζωή αλλά και την καθημερινότητα του διευκολύνοντας ...