Browsing School of Economics, Administration and Computer Science by Author "Schiniotakis, Nikolaos"
Now showing items 1-5 of 5
-
Ανάλυση των επιπτώσεων στην αγοραστική συμπεριφορά στα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά προϊόντα μετά την Πανδημία (Covid-19) στην Ελλάδα
Τσάκωνας, Χρίστος Ι. (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η αγορά των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας και συμπεριλαμβάνει εταιρείες που αντιπροσωπεύουν το 1,5% του ΑΕΠ της χώρας. Χαρακτηρίζεται ως ένας ...
-
Επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας 5G στις επιχειρήσεις και στο Digital Marketing.
Τούση, Ευαγγελία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Τα οφέλη της τεχνολογίας 5G έχουν αναλυθεί εκτενώς σε διάφορα επιστημονικά και δημοσιογραφικά άρθρα, όπως και σε σελίδες εταιρειών που έχουν εφαρμόσει επιτυχώς την τεχνολογία σε διάφορες λειτουργίες τους. Είναι ευρέως ...
-
Η Επίδραση του Νευρομάρκετινγκ στην Διαμόρφωση της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
Αγγελάκη, Χριστίνα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-06)Η επιστήμη του νευρομάρκετινγκ επιδιώκει να μελετήσει τον ανθρώπινο εγκέφαλο και να βοηθήσει τους ειδικούς του μάρκετινγκ στην μέτρηση των αντιδράσεων του ατόμου σε πραγματικό χρόνο, που οφείλονται στα συναισθήματα και ...
-
Η επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης του Covid-19 από τους Δημόσιους Φορείς Υγείας στο διαδίκτυο
Γιαννακίδης, Μιχαήλ (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Στην εποχή του κορονοϊού, τα social media διαδραμάτισαν σπουδαίο ρόλο τόσο ως προς τις υγειονομικές όσο και τις κυβερνητικές υπηρεσίες του δημοσίου στη διάδοση πληροφοριών σχετικά με τις συνθήκες, τους κινδύνους και τα ...
-
Η τεχνητή νοημοσύνη στην ψηφιακή διαφήμιση των επιχειρήσεων: Η περίπτωση του ChatGPT
Θεοδώρου, Δημήτριος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία θα διερευνήσει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τον αντίκτυπό της στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των ...