Search
Now showing items 1-4 of 4
Η ηθική μόδα και η σύνδεση της με την συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται σε ένα άκρως επίκαιρο θέμα για την εποχή μας, το όποίο αφορά την ηθική μόδα (ethical fashion) και την συμπεριφορά του καταναλωτή μέσω του διαδικτύου.
Συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος ...
Τα Μεγάλα Δεδομένα και ο ρόλος των Google Analytics στην διαμόρφωση στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
Η νέα μορφή που έχει λάβει πλέον η τεχνολογία ακολουθεί μια συνεχώς εξελισσόμενη πορεία, κηρύσσοντας τον δρόμο της διαδικτυακής εποχής σε κυρίαρχο ρόλο στην καθημερινότητα του ανθρώπου. Χαρακτηριστικό της αλματώδης ...
Η επίδραση του κινητού marketing και των εφαρμογών στην καταναλωτική συμπεριφορά
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
Στόχος της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι να γνωρίσει ο αναγνώστης τι είναι το κινητό μάρκετινγκ και ποια είναι η χρησιμότητα των κινητών εφαρμογών. Σχετικά με το κινητό μάρκετινγκ γίνεται αναφορά στα πλεονεκτήματα ...
Η τεχνολογία των Social Media (Instagram & Facebook), η χρήση αυτών ως στρατηγική μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρείες για προϊόντα Over The Counter /otc (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα) και η επιρροή της στους καταναλωτές όσον αφορά την τελική απόφαση τους για το κατάλληλο προϊόν
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)
Οι φαρμακευτικές εταιρείες υποχρεώθηκαν να μεταποιήσουν τον τρόπο προσέγγισή τους όσον αφορά την πώληση φαρμάκων χωρίς ιατρική συνταγή (OTC) λόγω της αυξημένης πίεσης στα περιθώρια πωλήσεων καθώς η ψηφιοποίηση αποτελεί ...