Browsing by Author "Reppa, Glykeria"
Now showing items 1-18 of 18
-
Dance in primary education: a comparison between Greece and England
Reppa, Glykeria (The Cyprus Journal of Sciences, 2011)In this study there is an attempt to present the similarities and the differences between Greek and British curriculum for dance. Moreover a second question is whether dance lessons in Greek schools can provide all the ...
-
Does Movement Creativity Effect Enjoyment?
Reppa, Glykeria; Theodorakou, Kalliopi (Americanos College, 2009)The purpose of this study is to compare the effects on enjoyment that a creative program of gymnastics has between senior university students. The sample consisted of 267 senior university students. The students participated ...
-
The Effect of Creative Movement and Improvised Game (CMIG) Intervention on the Enjoyment
Reppa, Glykeria; Theodorakou, K. (American Research Institute for Policy Development, 2015)Creative teaching is one of the most effective teaching styles. On the other hand free-movement without any guidelines, has been misinterpreted as not usefulness and not effective. Enjoyment/ interest are the main factor ...
-
The Effects of a New Program (balance & reform) On Trait Anxiety and Self- esteem: a Pilot Study
Reppa, Glykeria (Elsevier Ltd., 2013)Balance and Reform is a program that exercise the body, soul and mind is introduced. The program has four parts in every meeting: Pilates and yoga exercises, self-awareness techniques, drama and movement exercises and a ...
-
The Effects of a Yoga and Mindfulness Techniques Program on the Prosocial Behavior and the Emotional Regulation of Preschool Children: A Pilot Study
Reppa, Glykeria (Gavin Publishers, 2017)Recent research shows the need for children to learn different ways to relax and to have emotional control in today’s society is necessary. The purpose of this present study was to research how a kids’ yoga program, enriched ...
-
The enjoyment of two teaching programs (creative and non-creative one) in physical education The case of 4th and 6th grade in Greek elementary school
Reppa, Glykeria (Elsevier Ltd., 2010)The purpose of this study was to compare if a creative program in physical education can be more enjoyable than a regular one. The instrument that was used for enjoyment was the PACES The results showed that there was ...
-
Modification of the Physical Activity Self-efficacy Scale (PASES) in Greek children population
Reppa, Glykeria; Theodorakou, Kalliopi (Παπαζήση, 2013)This study modified the Physical Activity Self-efficacy Scale (PASES) in Creek children population. 142 Greek children of 4th grade (68 boys and 74 girls, Μ age: 9.65, SD: 0.45) participated. The scale was given to them ...
-
Motivation and Affective Outcomes of Physical Education: Implications for Health Education
Reppa, Glykeria (2007-09)Enjoyment and mood affection are considered to be main targets of intervention to promote physical activity (PA). Health education based on PA is seeking to explore the factors that affect children to foster and retain ...
-
O ρόλος και η επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Διευθυντή - Ηγέτη στην επαγγελματική ικανοποίηση του προσωπικού και στην αποτελεσματικότητα ενός εκπαιδευτικού οργανισμού
Πισσαρίδου, Ιωάννα (Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρούσα ερευνητική εργασία ασχολείται με τη διερεύνηση του βαθμού ύπαρξης συσχέτισης ανάμεσα στη Συναισθηματική Νοημοσύνη του Διευθυντή - Ηγέτη ενός εκπαιδευτικού οργανισμού με την αποτελεσματικότητά του, καθώς και με ...
-
The professional identity of primary and secondary school music teachers in Greece
Reppa, Glykeria; Gournelou, P. (Elsevier Ltd, 2012)The particular dissertation concerns the profile delineation of Primary and Secondary School Music Teachers in Greece, as well as the determination of their professional identity. The first part initially presents in a ...
-
Διαχείριση συγκρούσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, ο ρόλος του διευθυντή, και πώς επηρεάζεται το σχολικό κλίμα
Θεοφιλάτου, Νικολίτσα-Ηλέκτρα (Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τους λόγους για τους οποίους είναι δυνατόν να προκληθεί μια σύγκρουση τόσο μεταξύ των εκπαιδευτικών, όσο και ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και των ανωτέρων. Επίσης, είναι ...
-
Η ενεργός ακρόαση με βάση τη στρατηγική L.A.F.F. don’t C.R.Y., ως βασικό εργαλείο αποτελεσματικής επικοινωνίας εκπαιδευτικών και γονέων
Reppa, Glykeria (2019)Στην παρούσα εργασία διερευνάται το θέμα της ενεργού ακρόασης κατά την επικοινωνία εκπαιδευτικών και γονέων με τη στρατηγική L.A.F.F. don’t C.R.Y. Ως γνωστόν η επικοινωνία περιλαμβάνει τόσο τα μέρη που επικοινωνούν, όσο ...
-
Η συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και η συσχέτιση της με την σχολική επίδοση των μαθητών και τη διαχείριση της σχολικής τάξης. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών του δήμου Ιεράπετρας
Αγγελάκη, Σοφία (Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Το εκπαιδευτικό έργο είναι πολύ απαιτητικό .Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι μια μονόπλευρη διαδικασία. Έτσι ένας εκπαιδευτικός οφείλει να συγκεντρώνει εκτός από τις διδακτικές και άλλες δεξιότητες ,πολλές από τις οποίες ...
-
Μοντέλα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών
Voultsidis, Pantelis; Karava, Zacharoula; Lazaridou, Aggeliki; Reppa, Glykeria (Παντελής Γεωργογιάννης, 2018)Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αποτελεί το κεντρικό σημείο της παρούσας δημοσίευσης. Θεωρείται, λοιπόν, ιδιαίτερα σημαντική η ανάπτυξη του θεωρητικού πλαισίου που αναλύεται η έννοια της επιμόρφωσης, επικεντρώνοντας στο ...
-
Ο ρόλος της Σχολικής Συμβουλευτικής στη διαχείριση κρίσεων και προβληματικών καταστάσεων στη σχολική κοινότητα
Karava, Zacharoula; Markolefas, Nikolaos; Reppa, Glykeria (Παντελής Γεωργογιάννης, 2020-03)Ως απόρροια της οικονομικής κρίσης εμφανίζονται συχνότερα ΄΄δύσκολες΄΄ συμπεριφορές αλλά και συναισθήματα θυμού, αβεβαιότητας, απαισιοδοξίας που ενισχύουν την εκδήλωση επιθετικών συμπεριφορών στο σχολείο. Η παρούσα ...
-
Ο ρόλος της Σχολικής Συμβουλευτικής στη διαχείριση κρίσεων και προβληματικών καταστάσεων στη σχολική κοινότητα
Karava, Zacharoula; Markolefas, Nikolaos; Reppa, Glykeria (Παντελής Γεωργογιάννης, 2020)Ως απόρροια της οικονομικής κρίσης εμφανίζονται συχνότερα ΄΄δύσκολες΄΄ συμπεριφορές αλλά και συναισθήματα θυμού, αβεβαιότητας, απαισιοδοξίας που ενισχύουν την εκδήλωση επιθετικών συμπεριφορών στο σχολείο. Η παρούσα ...
-
Πεποιθήσεις επάρκειας διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Άρτας και η σχέση τους με την αντιμετώπιση συγκρούσεων
Papadopoulos, Vasileios; Ntanou, Theodora; Reppa, Glykeria (Παντελής Γεωργογιάννης, 2015)H παρoύσα εργασία διερευνά τα στοιχεία της προσωπικότητας των διευθυντών των σχολικών μονάδων που σχετίζονται με τις πεποιθήσεις επάρκειας και τη σχέση τους με τη διαχείριση συγκρούσεων. Οι συμμετέχοντες της έρευνας ήταν ...
-
Χαρτογράφηση και Ανάλυση Σύγκρουσης –μεταξύ Μεντορεύομενου και σχολικής κοινότητας μέσω βιωματικών τεχνικών του Μέντορα
Reppa, Glykeria; Vasilakis, Nikolaos (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, 2017-06)Η εμφάνιση μιας σύγκρουσης σημαίνει, καταρχήν, την ύπαρξη μιας σχέσης και, κατά συνέπεια, την αλληλεξάρτηση των δύο ή περισσότερων πλευρών. Η αλληλεξάρτηση είναι βασικό χαρακτηριστικό κάθε ομάδας, είτε αυτή είναι η οικογένεια, ...