Statistical Report for Master in Public Administration (MPA)
Showing Data ( Last Five Years )
Top Downloads for March 2025
Title | Creator | Publisher | Date | Count |
---|---|---|---|---|
Ψυφιακά εργαλεία και τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφο | 2024-01 | 75 | |
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση: Προκλήσεις και ευκαιρίες. | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2024-02 | 51 | |
Μεθόδοι και διδασκαλίες σε παιδιά με ΔΕΠΥ | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2019-04 | 36 | |
Factors that influence Cyprus merchants to adopt a new contactless e-payment system | Master of Business Administration, Shcool of Business, Neapolis University Pafos | 2014 | 34 | |
Η συμπεριληπτική εκπαίδευση για παιδιά με ειδικές ανάγκες στην Ελλάδα και την Ισπανία | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2024-01 | 19 | |
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2016 | 11 | |
Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών: σχεδιασμός, εφαρμογή και προσφορά τους στην σημερινή εκπαίδευση | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2014 | 10 | |
Η βία στο σχολικό περιβάλλον | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2022-01 | 9 | |
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2016 | 9 | |
Η διοίκηση του νοσοκομείου, η περίπτωση των νοσοκομείων στην Κύπρο. Αξιολόγηση και προτάσεις | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2016 | 9 |