HEPHAESTUS Research Repository: Recent submissions

Now showing items 621-640 of 6456

  • Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και η εφαρμογή του Digital Marketing την εποχή του covid-19 

    Καραγιάννη, Μαρία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Κύριος στόχος της διατριβής είναι η κατανόηση της τεράστιας επίδρασης που επέφερε η πανδημία στον τρόπο που λειτουργούν οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η παρουσίαση των παραγόντων που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων ...

  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες-Η περίπτωση του Πλατανιά 

    Ηλιάκης, Δημήτρης (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Στη συγκεκριμένη έρευνα παρουσιάζεται η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ για την εξασφάλιση της πληρότητας ξενοδοχειακών μονάδων. Επιχειρείται να εξεταστεί αν είναι εφικτό να αντικαταστήσει πλήρως το ρόλο των τουριστικών ...

  • Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων μετά την πανδημία 

    Μανωλοπούλου, Κυριακή (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Είναι ευρέως γνωστό πώς ο τουρισμός αποτελούσε ανέκαθεν αναπόσπαστο και βασικό μέρος της οικονομίας της Ελλάδας. Σήμερα η ψηφιακή εποχή έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του τουρισμού φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με ...

  • Η επίδραση της διαφήμισης των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών στην Ελλάδα 

    Αθανασιάδη, Σταυρούλα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Το διαδίκτυο στη σύγχρονη εποχή αποτελεί το ισχυρότερο όπλο των επιχειρήσεων προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Υπάρχουν πολλές μορφές διαδικτυακής προώθησης, αλλά αυτή που θεωρείται ως η πιο ...

  • Στυλ ηγεσίας και εργασιακή ικανοποίηση σε περιβάλλοντα αντιμετώπισης κρίσεων 

    Τράσιας, Γεώργιος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Από τα παλαιότερα χρόνια αλλά μέχρι και σήμερα στον τομέα τον επιχειρήσεων υπάρχουν και εφαρμόζονται ορισμένα στυλ ηγεσίας από τα ανώτερα στελέχη που την απαρτίζουν, με σκοπό μέσω αυτής να επιτευχθούν τα μέγιστα αποτελέσματα ...

  • Χαρακτηριστικά του εναλλακτικού τουρισμού. Μελέτη περίπτωσης της Φλώρινας 

    Δήμου, Αλέξανδρος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-02)
    Ο εναλλακτικός τουρισμός τις τελευταίες δεκαετίες έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη με αποτέλεσμα πολλές περιοχές να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού, και να επιδιώκουν την προσέλκυση ...

  • Τα οφέλη του Social Media Marketing σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα 

    Μάρκου, Μαρίνα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να μελετηθεί η χρήση του Social Media Marketing (SMM) κατά την λειτουργία και ανάπτυξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, καθώς και να αναλυθούν τα οφέλη που προκύπτουν. Πιο συγκεκριμένα, ...

  • Ψηφιακοί τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα 

    Πασταλάτζη, Μαγδαληνή (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
    Πρόλογος Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της αξιοποίησης διαφόρων ψηφιακών μεθόδων και στρατηγικών για την προώθηση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι είναι μια χώρα με πλούσια ...

  • Εργασιακή Εμπλοκή Κατά την Περίοδο Δοκιμασίας Νεοδιοριζομένου στο Δημόσιο Τομέα της Κυπριακής Δημοκρατίας 

    Στρωματιάς, Διονύσιος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να προσδιορίσει ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το φαινόμενο της εργασιακής εμπλοκής κατά την περίοδο του δοκιμαστικού διορισμού στο δημόσιο τομέα της Κυπριακής Δημοκρατίας. Για τη συλλογή των ...

  • Η ταχύτατη ανάπτυξη του social media marketing στις επιχειρήσεις σήμερα και η δύναμη του στην αγοραστική συμπεριφορά 

    Ζαφειρίου, Ελευθερία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
    Στην σημερινή σύγχρονη εποχή το social media marketing αποτελεί ένα πάρα πολύ σημαντικό κλάδο για το marketing . Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να ενημερώνουν τους ...

  • Υπεράκτιες εγκαταστάσεις και εκμετάλλευση της υφαλοκρηπίδας: μια νομική προσέγγιση των δραστηριοτήτων 

    Κοσσυφίδης, Θεοφάνης (Μεταπτυχιακό στο Διεθνές και Ευρωπαϊκό Οικονομικό Δίκαιο (LLM), Σχολή Νομικής, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Οι υπεράκτιες πλατφόρμες πετρελαίου που βρίσκονται στην υφαλοκρηπίδα υπόκεινται σε ένα πολύπλοκο νομικό καθεστώς, το οποίο απορρέει από τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS) και τη διεθνή νομολογία. Η UNCLOS ...

  • «Προώθηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης» 

    Γρηγορίου, Άνδρια (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Εν έτη 2023 παρατηρούμε ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν εκτενώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή τους ζωή. Οι χρήστες μπορούν να συνομιλούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες με τη βοήθεια του διαδικτύου πολύ πιο ...

  • Οφέλη από την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2015. Η Μελέτη Περίπτωσης ενός Δημόσιου Οργανισμού στην Κύπρο 

    Παπαϊωάννου, Χρυστάλλα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Εισαγωγή: Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) αποτελεί αποδεδειγμένα την εξασφάλιση εμπιστοσύνης ότι ικανοποιούνται οι απαιτήσεις για Ποιότητα σε κάθε τομέα επιχείρησης ή Οργανισμό. Η κάθε επιχείρηση ή Οργανισμός για ...

  • Τεχνητή νοημοσύνη και ηλεκτρονικό έγκλημα 

    Μπινέκη, Αθανασία (Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών σπουδών «Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία» του Πανεπιστημίου Νεάπολης Πάφου και πραγματεύεται στην ανάλυση και ...

  • Το social media marketing και η αλληλεπίδραση των πολίτων (citizen engagement) στο Δήμο Χανίων. 

    Καψωμενάκη, Ελένη (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η αλληλεπίδραση των πολιτών είναι σύγχρονες έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του social media marketing που ...

  • Δημόσια Διοίκηση πριν και μετά το Κορονοϊο: Διαφοροποιήσεις στη Διοικητική Λειτουργία, Νέα δεδομένα και Προβλήματα 

    Κολιοδέδε, Ζωή (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η πανδημία του Covid-19 έχει δημιουργήσει ένα νέο περιβάλλον σε όλο τον κόσμο. Η παρούσα εργασία σκιαγράφησε τον αντίκτυπο της πανδημίας στη δημόσια διοίκηση και την ακεραιότητά της. Όντας μια πρωτόγνωρη κατάσταση, οι ...

  • How do visitors to Pafos, Cyprus perceive its brand image as a destination? 

    Irakleidi, Evangelia (Master (MSc) in Digital Marketing, School of Economics, Administration and Computer Science, Neapolis University Pafos, 2023-05)
    The main objective of this research is to gain a deeper understanding of the perceptions, preferences, and experiences of visitors to Pafos, by developing a robust theoretical foundation. The methodology employed in this ...

  • Η τεχνητή νοημοσύνη στην ψηφιακή διαφήμιση των επιχειρήσεων: Η περίπτωση του ChatGPT 

    Θεοδώρου, Δημήτριος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία θα διερευνήσει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τον αντίκτυπό της στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των ...

  • H Ευρωπαϊκή Ένωση και η πολιτική της στον τομέα του τουρισμού 

    Kardoulia, Evanthia (Κέντρο Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Οικονομικού Δικαίου, 2022)
    Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τα θεσμικά μέτρα και τις δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πεδίο του τουρισμού από το έτος 1981 μέχρι σήμερα. Η μελέτη εκκινεί με μια αναφορά στα σημαντικότερα βήματα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ...

  • Does Israel has planning standards? 

    Rothfeld, Daniel (Πρόγραμμα στην Αρχιτεκτονική, Σχολή Αρχιτεκτονικής, Μηχανικής και Γεωπεριβαλλοντικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
    As cities become more complex while shaped by population growth and urbanization, standardized plan-making practices with clear instructions for their utilization are essential. With the aim of ensuring safety, accessibility, ...