Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Title
Now showing items 96-99 of 99
-
Ψηφιακό μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης σε εταιρίες πώλησης ηλεκτρολογικού υλικού
((Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η εν λόγω διατριβή ερευνά τη διείσδυση του ψηφιακού μάρκετινγκ, των ψηφιακών διαφημίσεων στην καθημερινότητα των ατόμων. Σκοπός μας είναι να δείξουμε πώς το διαδίκτυο και το ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν εισβάλει σε κάθε πτυχή ...
-
Ψηφιακό Μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες-Η περίπτωση του Πλατανιά
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Στη συγκεκριμένη έρευνα παρουσιάζεται η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ για την εξασφάλιση της πληρότητας ξενοδοχειακών μονάδων. Επιχειρείται να εξεταστεί αν είναι εφικτό να αντικαταστήσει πλήρως το ρόλο των τουριστικών ...
-
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ – Παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση με την ηλεκτρονική προμήθεια φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων στην μετά Covid-19 εποχή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 επέφερε σημαντικές αλλαγές στη ζωή των ανθρώπων. Μια από αυτές αποτελεί η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν για την πρόληψη εξάπλωσης του ιού. ...
-
Ψηφιακοί τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Πρόλογος Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της αξιοποίησης διαφόρων ψηφιακών μεθόδων και στρατηγικών για την προώθηση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι είναι μια χώρα με πλούσια ...