Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Title
Now showing items 11-30 of 100
-
Neuromarketing και Συσκευασία: Πώς το μυαλό των καταναλωτών καθορίζει το σχεδιασμό μιας συσκευασίας, προς όφελος των εταιρειών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα έρευνα μελετά τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μία συσκευασία και, στη συνέχεια, μελετά τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψη αυτή, μπορεί να καθορίσει τον (επανα)σχεδιασμό μίας συσκευασίας, αξιοποιούμενη ...
-
Nudge Marketing: Τεχνικές και στρατηγικές που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων και πως αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε μια νεοφυής εταιρία. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Seiunica
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Ο βασικός σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της έννοιας και της συμβολής του Nudge Marketing στη λήψη αγοραστικών αποφάσεων, ειδικά σε ό,τι αφορά την ψηφιακή πραγματικότητα. Η ώθηση, ως μια τεχνική ...
-
O Ρόλος του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των εργαλείων του στην ενίσχυση των δράσεων προβολής του Υφυπουργείου Ναυτιλίας της Κύπρου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Διανύεται η εποχή της ραγδαίας ανάπτυξης του διαδικτύου, των ψηφιακών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων τεχνολογιών επιφέροντας σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. ...
-
Promotion of taxi services in Paphos via social media. The case study of the company “ChristosTaxi” Facebook Page.
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)This paper examines practices of promoting taxi services in Paphos via social media, with particular emphasis on Facebook. The type of research that the author conducted is qualitative research. Gathered data has been ...
-
Sentiment Analysis for Marketing: A Case Study on Twitter
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)Understanding the consumer public's perspective is a well-known issue that affects all businesses. Nowadays, social media precisely reflects the public's sentiments and thoughts on current events. Twitter, in particular, ...
-
Storytelling και στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ: η περίπτωση των οινοποιείων της Πελοποννήσου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η σημασία του storytelling στη στρατηγική παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ για τον οίνο ως προϊόν αλλά και ως εμπειρία βασίζεται στην επίτευξη στόχων όπως η συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με το brand, η αύξηση ...
-
User generated branding και μόδα: μια μελέτη του πως το οπτικό περιεχόμενο που μοιράζονται οι χρήστες στο Instagram επηρεάζει τη δημιουργία brand equity – Tο παράδειγμα της MONKI
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να ερευνήσει τον συσχετισμό του user generated branding με το στοιχείο του brand equity, μέσα από το οπτικό περιεχόμενο που κοινοποιούν οι μάρκες στα social media. Εντοπίζοντας ένα ...
-
Ανάλυση της στάσης των Ελλήνων χρηστών για το περιεχόμενο του Netflix και την εφαρμογή τοπικών λογαριασμών στο Instagram
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Είναι γενικά αποδεκτό ότι το Netflix έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ροής στον κόσμο, με μεγάλη και αυξανόμενη βάση συνδρομητών. Το Instagram, με τη σειρά του, διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση του ...
-
Ανάλυση των επιπτώσεων στην αγοραστική συμπεριφορά στα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά προϊόντα μετά την Πανδημία (Covid-19) στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η αγορά των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας και συμπεριλαμβάνει εταιρείες που αντιπροσωπεύουν το 1,5% του ΑΕΠ της χώρας. Χαρακτηρίζεται ως ένας ...
-
Ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ στον Ελληνικό τουρισμό
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ερευνήσει το επίπεδο ανάπτυξης των δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ των Ελλήνων εργαζομένων στον τουρισμό και αποτελείται από τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι έννοιες του μάρκετινγκ, ...
-
Διαφημίσεις και προσφορές στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και επιρροή τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην ελληνική αγορά
(2023-01)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έχει αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές δέχονται – παρακολουθούν τις προσφορές και τα διαφημιστικά μηνύματα. Στις μέρες μας, τα παραδοσιακά μέσα προβολής διαφημίσεων ...
-
Διερεύνηση του βαθμού προσαρμογής των ελληνικών μικρομεσαίων αγροτικών επιχειρήσεων στα νέα ψηφιακά δεδομένα και δυνατότητες ανάπτυξης στην ελληνική και ξένη αγορά με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εργασία αυτή θα ασχοληθεί με την προσαρμογή των ελληνικών μικρών αγροτικών επιχειρήσεων στα νέα ψηφιακά δεδομένα. Αρχικά επεξηγούνται κάποιοι όροι σχετικοί με το θέμα. Οι όροι αυτοί αφορούν την οικονομία 4.0, το διαδίκτυο ...
-
Ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, η σημασία του branding
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Το σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον έχει αλλάξει τον τρόπο που οι μάρκες αναπτύσσονται και προωθούνται. Οι καταναλωτές πλέον γνωρίζουν τους τρόπους που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να συλλέγουν πληροφορίες και να ...
-
Επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας 5G στις επιχειρήσεις και στο Digital Marketing.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Τα οφέλη της τεχνολογίας 5G έχουν αναλυθεί εκτενώς σε διάφορα επιστημονικά και δημοσιογραφικά άρθρα, όπως και σε σελίδες εταιρειών που έχουν εφαρμόσει επιτυχώς την τεχνολογία σε διάφορες λειτουργίες τους. Είναι ευρέως ...
-
Εφαρμογές στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ που βοήθησαν στην κερδοφορία των επιχειρήσεων στην Κύπρο κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση της εφαρμογής στρατηγικών digital marketing στις εταιρείες οποίες πλήγηκαν κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19 στην Κύπρο. Το έργο υλοποιήθηκε μέσα από τρεις φάσεις. ...
-
Η αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων κατά την περίοδο του Covid-19 και οι σύγχρονες μέθοδοι αντίληψης της
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στη παρούσα διπλωματική εργασία θα εξεταστεί η συμπεριφορά και στάση των Ελλήνων καταναλωτών στη διάρκεια του Covid-19 και θα ερευνηθούν διάφορες νέες μέθοδοι αντίληψης συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα θα αναλυθούν τα γνωρίσματα ...
-
Η Ανάλυση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης & Το Φαινόμενο των Influencers
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα εργασία αποτέλεσε μια ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του φαινομένου των επηρεαστών κοινής γνώμης (influencers). Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, οι influencers αποκτούν όλο και εντονότερο ρόλο στη ...
-
Η αξιοποίηση των εργαλείων του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην προώθηση του Πολιτισμού της Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Η αξιοποίηση των εργαλείων του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην προώθηση του πολιτισμού της Ελλάδας» είναι να αναδείξει το επίπεδο της σχέσης ανάμεσα στο ψηφιακό μάρκετινγκ ...
-
Η αυξανόμενη τάση των νέων στην αγορά μεταχειρισμένων ρούχων και τι ρόλο έπαιξαν σε αυτό τα Social Media
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η αυξανόμενη τάση κατανάλωσης vintage και μεταχειρισμένων ρούχων έχει τεράστιο αντίκτυπο στην παγκόσμια οικονομία. Το τρέχον οικονομικό κλίμα καθώς και ανάγκη για περισσότερη βιωσιμότητα, φαίνεται να έχουν συμβάλει ...
-
Η διαχείριση και η αντιμετώπιση παραπόνων των πελατών σε τουριστικές επιχειρήσεις και οι επιδράσεις τους στις ξενοδοχειακές μονάδες στα social media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Στην παρούσα εργασία θα γίνει μία ανάλυση για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που θα αφορά την Διαχείριση παραπόνων των πελατών που γίνεται μέσω των διάφορων ιστότοπων.Η έρευνα παρουσιάζει τα παράπονα και τις κριτικές που ...