Search
Now showing items 1-2 of 2
Η διαχείριση κρίσεων στο ψηφιακό περιβάλλον στον κλάδο των φαρμακευτικών εταιρειών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)
Η παρούσα ερευνητική εργασία εξετάζει τον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (με κύρια αναφορά σε Facebook, Twitter, Youtube και Linkedin) στη διαχείριση κρίσεων στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται ...
Πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει την επωνυμία, την αναγνωρισιμότητα και τη σχέση με τους καταναλωτές: Η περίπτωση των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων στην Βόρεια Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
Ο αγρό – διατροφικός κλάδος αποτελεί έναν από τις σημαντικότερους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας του συνόλου των προϊόντων, ιδιαίτερα σημαντικός για την εθνική οικονομία και τη διατήρηση αρκετών χιλιάδων θέσεων απασχόλησης ...