Thesis & Dissertation - Διατριβές & Διδακτορικές: Recent submissions
Now showing items 221-240 of 1177
-
Ο Ελληνικός Στρατός στη Μικρά Ασία την περίοδο 1921-1922: Ο Αντίκτυπος της Πορείας προς το Τέλος στον Ελληνικό Τύπο
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-08)Στα πλαίσια της επιβολής της Συνθήκης του Μούδρου στην Οθωμανική Αυτοκρατορία η Ελλάδα έστειλε στρατό στη Σμύρνη εκ μέρους των συμμάχων της Entente. Η άρνηση ομάδας Τούρκων στρατιωτικών να δεχτούν τη Συνθήκη μετατρέπει ...
-
Η έναρξη του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου και ο αντίκτυπός του στην Κύπρο, μέχρι και την είσοδο της Ελλάδας στον πόλεμο
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-06)Ο Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος άρχισε το 1939 και τερματίστηκε το 1945. Ήταν ένας πόλεμος στον οποίο συμμετείχαν πολλές χώρες (σ’ αυτές συμπεριλαμβάνονται όλες οι μεγάλες δυνάμεις της εποχής, όπως η Σοβιετική Ένωση, το Ηνωμένο ...
-
Ο αντίκτυπος του κρητικού ζητήματος στον Ελληνικό Κυπριακό τύπο (1898-1905)
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-07)Η παρούσα εργασία, μέσα από την έρευνα της περιόδου 1898-1905, έχει σκοπό να καταγράψει την απήχηση που είχε στον ελληνικό κυπριακό Τύπο η ανακήρυξη της Κρητικής Αυτονομίας, καθώς επίσης και τα συνακόλουθα γεγονότα μέχρι ...
-
Ασφάλεια Διαστήματος: Η Περίπτωση της Ελλάδας
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-08)Η διαστημική τεχνολογία πριν μισό αιώνα αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο των Μεγάλων Δυνάμεων. Όσα κράτη κατείχαν διαστημικά συστήματα είχαν και το συγκριτικό πλεονέκτημα στο πεδίο της επιχειρησιακής πληροφόρησης. Όμως ...
-
Η εξέλιξη και η σημασία των ανοιχτών πηγών πληροφόρησης (Open Source Intelligence - OSINT) ως εργαλείο για τις υπηρεσίες πληροφοριών στο πλαίσιο της εθνικής ασφάλειας
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό την ανάλυση της σημαντικότητας του OSINT, ως εργαλείο για τις υπηρεσίες πληροφοριών, μέσα από την εξέταση κινήτρων και αντικινήτρων της χρήσης του. Σημειώνεται πως η χρήση των κινήτρων και ...
-
Η ιστορία των σχέσεων ανάμεσα στην εβραϊκή κοινότητα Ιωαννίνων, τις ελληνοχριστιανικές αρχές και τους χριστιανούς κατοίκους της πόλης από το 1913 και την ένταξη των Ιωαννίνων στην Ελλάδα, μέχρι τον εκτοπισμό της πλειοψηφίας των Εβραίων της πόλης τον Μάρτιο του 1944.
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-08)Η εργασία αυτή επικεντρώνεται σε ένα ζήτημα με πολλές επιμέρους διαστάσεις, που αφορά τις σχέσεις των Ρωμανιωτών εβραίων των Ιωαννίνων με τους χριστιανούς κατοίκους της πόλης την περίοδο 1913 έως και το έτος 1944 όταν και ...
-
The Effect of Green Walls on the Urban Environment in the City of Nicosia
(Architecture Program, School of Architecture, Engineering, Land and Environment, Neapolis University Pafos, 2022-07)Green walls are a natural-based solution (NBS) which offers the flexibility to re-introduce Nature to existing buildings. This study presents the application of a modular living wall and its data monitoring activity, in ...
-
Ο ρόλος του Νευρομάρκετινγκ στην συμπεριφορά καταναλωτή. Με ποιους τρόπους και σε τι βαθμό επηρεάζει τις προτιμήσεις των ατόμων κατά την διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η επιστήμη του Νευρομάρκετινγκ αποτελεί ένα πεδίο του Μάρκετινγκ που παρουσιάζει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα σύγχρονα στελέχη μάρκετινγκ και τις επιχειρήσεις, καθώς μελετώνται διεξοδικά οι αποφάσεις και η απόκριση του ...
-
Η Ανάλυση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης & Το Φαινόμενο των Influencers
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα εργασία αποτέλεσε μια ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του φαινομένου των επηρεαστών κοινής γνώμης (influencers). Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, οι influencers αποκτούν όλο και εντονότερο ρόλο στη ...
-
Η χρήση του Digital Marketing και των Social Media στην ανάπτυξη εταιρικών πωλήσεων στον πλαίσιο εταιριών τηλεπικοινωνίας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η ραγδαία ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα αδιαμφησβήτητο γεγονός. Ζούμε τα τελευταία χρόνια σε μια ψηφιακή εποχή, ενώ παλιές πρακτικές και μέθοδοι τείνουν να εξαλειφθούν. ...
-
Η επίδραση του κινητού marketing και των εφαρμογών στην καταναλωτική συμπεριφορά
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Στόχος της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι να γνωρίσει ο αναγνώστης τι είναι το κινητό μάρκετινγκ και ποια είναι η χρησιμότητα των κινητών εφαρμογών. Σχετικά με το κινητό μάρκετινγκ γίνεται αναφορά στα πλεονεκτήματα ...
-
Η αξιοποίηση των εργαλείων του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην προώθηση του Πολιτισμού της Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Η αξιοποίηση των εργαλείων του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην προώθηση του πολιτισμού της Ελλάδας» είναι να αναδείξει το επίπεδο της σχέσης ανάμεσα στο ψηφιακό μάρκετινγκ ...
-
How startups can develop CSR to build brand reputation
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-05)This qualitative diploma study paper examines the integration of Corporate Social Responsibility (CSR) in building brand reputation and competitive advantage of SME startups and seeks to explore the drivers to, the importance ...
-
Ο ρόλος της Εικονικής Πραγματικότητας στη συμπεριφορά των φιλοξενούμενων: Μία εμπειρική έρευνα στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η ένταξη της τεχνολογίας της Εικονικής Πραγματικότητας στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων, για καλύτερη προβολή των χώρων τους, έχει ήδη αρχίσει να χρησιμοποιείται σε μεγάλο ποσοστό σε τουριστικά καταλύματα ανά τον κόσμο. Η ...
-
Ο Στρατηγικός Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην Επωνυμία των Επιχειρήσεων, στην Κοινοποίηση & Πρόθεση Αγοράς των Πελατών στην Εστίαση
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας προέκυψε ότι παρότι υπάρχουν αρκετές έρευνες που να διερευνούν γενικά την επίδραση του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εικόνα των επιχειρήσεων στον τομέα της εστίαση, ...
-
Η συμπεριφορά, η κουλτούρα και η επιρροή των καταναλωτών μέσα από το ψηφιακό μάρκετινγκ και την τεχνητή νοημοσύνη.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Στη σύγχρονη εποχή, ο τομέας των επικοινωνιών έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, εξαιτίας του ότι η τεχνολογία στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών αναπτύσσεται ραγδαία και έχει προσφέρει πλήθος μέσων και εργαλείων για την ...
-
Οι Σουλιώτες στην Ελληνική Επανάσταση
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα την συμβολή των Σουλιωτών στην επανάσταση του 1821, παρουσιάζει την εμφάνιση του Αλή πασά στην Ήπειρο και τις σχέσεις του με τους Σουλιώτες. Από το 1788 ως το 1803 μάχονταν με τον Αλή ...
-
Κλιματική Αλλαγή και Πολιτικές Αντιμετώπισής της στα Πλαίσια της Ε.Ε.
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η κλιματική αλλαγή είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, συνέπεια και απόρροια κατά κύριο λόγο της καταχρηστικής και απεριόριστης ανθρωπογενούς δραστηριότητας, το οποίο αποτελεί άμεση και έμμεση απειλή για τα φυσικά οικοσυστήματα ...
-
H επίδραση του nudge marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο ecommerce και η διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των φοιτητών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Στη σύγχρονη κοινωνία, όπου οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων αλλά και των καταναλωτών ολοένα και αυξάνονται, μεγάλες εταιρείες ψάχνουν συνέχεια τρόπους να βρίσκονται σε αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή προσπαθώντας να κατανοήσουν ...
-
Η ηθική μόδα και η σύνδεση της με την συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται σε ένα άκρως επίκαιρο θέμα για την εποχή μας, το όποίο αφορά την ηθική μόδα (ethical fashion) και την συμπεριφορά του καταναλωτή μέσω του διαδικτύου. Συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος ...