Thesis & Dissertation - Διατριβές & Διδακτορικές: Recent submissions
Now showing items 241-260 of 1177
-
Ο ρόλος της μουσικής στο ψηφιακό marketing και τα social media. Μελέτη σχετικά με τον τρόπο και τον βαθμό που επηρεάζει η μουσική την συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταναλωτή (e-Consumer Behavior)
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η εξέλιξη στον τομέα της τεχνολογίας, των ηλεκτρονικών εφαρμογών, της μουσικής βιομηχανίας και του τρόπου που μπορούν να συμβάλλουν στον τομέα της διαφήμισης είναι ζητήματα που απασχολούν εντόνως τον τομέα των επιχειρήσεων. ...
-
Πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την επιχείρηση, φέρνει αυτή πιο κοντά στους υπάρχοντες και στους υποψήφιους εργαζομένους της, μετατρέποντάς την ενδεχομένως σε πιο ανθρώπινη, διαφανή και φιλική
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-06)Ο βασικός στόχος της παρούσης εργασίας, αναφέρεται στην συλλογή, επεξεργασία, ανάλυση και συζήτηση βιβλιογραφικών δεδομένων μέσα από επιστημονικά άρθρα αλλά και την χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για το πως η χρήση των ...
-
Οι απεργίες των καπνεργατών της Καβάλας κατά την διάρκεια του Μεσοπολέμου
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Ο καπνός αποτέλεσε το βασικό στοιχείο που μετέτρεψε την πόλη της Καβάλας από μία οθωμανική επαρχιακή πόλη σε ένα από τα σημαντικότερα εξαγωγικά κέντρα της Βαλκανικής Χερσονήσου. Η ενασχόληση με τον καπνό δημιούργησε το ...
-
Η εξωτερική πολιτική της Ελλάδος την περίοδο 1911-1919 υπο το πρίσμα του νεοκλασικού ρεαλισμού
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022, 2022-06)Η περίοδος 1911-1919 χαρακτηρίζεται από ιστορικά γεγονότα που προκαλούν ένα απειλητικό εξωτερικό περιβάλλον και ένα ταραχώδες εσωτερικό. Το ελληνικό κράτος διαμέσου της εξωτερικής του πολιτικής προσπαθεί να διασφαλίσει την ...
-
H οικονομική πολιτική των Δυνάμεων Κατοχής στην Ελλάδα και το ελληνικό αντιστασιακό κίνημα
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Στο γενικό πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας στόχος αποτελεί η μελέτη και η ανάλυση της οικονομικής πολιτικής που ακολούθησαν οι Δυνάμεις Κατοχής στην Ελλάδα καθώς και η μετέπειτα πυροδότηση και δημιουργία του ...
-
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Ελλάδας, τηλεργασία και οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της αποκεντρωμένης Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Αντικείμενο ενασχόλησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Ελλάδος, η τηλεργασία και τα οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της αποκεντρωμένης Ελλάδας. Κατά ...
-
Ο ανταγωνισμός των μεγάλων και περιφερειακών δυνάμεων για τον έλεγχο της Ανατολικής Μεσογείου, η περίπτωση της Κυπριακής ΑΟΖ
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η Ανατολική Μεσόγειος ευρισκόμενη μεταξύ τριών ηπείρων και σημαντικών θαλασσών του πλανήτη, από αρχαιοτάτων χρόνων βρισκόταν στο επίκεντρο του ανταγωνισμού των ισχυρών παγκόσμιων και περιφερειακών δυνάμεων. Ο συνεχιζόμενος ...
-
Κυβερνοασφάλεια και ψηφιακή εποχή στη δημόσια υγεία
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-07)Στην παρούσα διατριβή θα πραγματευτούμε έννοιες όπως δημόσια διοίκηση, κυβερνοασφάλεια, κυβερνοεπίθεση, κυβερνοπολιτική και κυβερνοάμυνα. Η διαχείριση της συνεχούς και ραγδαίας αύξησης των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο ...
-
Η Στρατηγική και Πολιτική της Τουρκίας στη Δυτική Θράκη σε σχέση με τη μουσουλμανική μειονότητα από τη Συνθήκη της Λοζάνης έως σήμερα.
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-06)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να μελετήσει την στρατηγική και πολιτική που επιδεικνύει η Τουρκία στη Δυτική Θράκη με άξονα την μουσουλμανική μειονότητα που διαβιεί στην περιοχή, η οποία είναι και η μόνη αναγνωρισμένη ...
-
Αποτυπώσεις και γνωρίσματα της Μεγάλης Ιδέας, στην πολιτική αντίληψη και τους ευρύτερους χειρισμούς του Ε. Βενιζέλου και του αντιβενιζελικού κόμματος, κατά την περίοδο της μικρασιατικής εκστρατείας (1919-1922)
((Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Το θέμα του πολέμου στη Μ. Ασία, με τη συνακόλουθη τραγική του κατάληξη έχει αναμφισβήτητα έναν ιδιαίτερο και ξεχωριστό χαρακτήρα στη νεότερη ελληνική ιστορία και θεωρείται επίμαχο. Η διεξαγωγή του δημοσίου διαλόγου ...
-
Η ίδρυση της ΕΠΟΝ και πτυχές της πολύμορφης δράσης της
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η Ενιαία Πανελλαδική Οργάνωση Νέων (ΕΠΟΝ) αποτελεί το αντικείμενο μελέτης της παρούσας ερευνητικής εργασίας. Ειδικότερα, στόχος της διπλωματικής διατριβής είναι να διερευνηθούν οι συνθήκες που οδήγησαν τους νέους να ...
-
Ο εθνικός διχασμός (1915-1917) μέσα από το τύπο της Κρήτης
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Με την παρούσα εργασία προσπαθούμε να αναλύσουμε την περίοδο του Εθνικού Διχασμού, μίας περιόδου από το 1915 έως το 1917. Και αναζητούμε στον Τύπο της Κρήτης πως καταγράφηκε αυτή η περίοδος. Η Ελλάδα μέσα από τους ...
-
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)H παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Digital Marketing και έχει ως στόχο να ερευνήσει πως μια επιτυχημένη content marketing καμπάνια ...
-
Οι Μάρκετινγκ Περιεχομένου Διαφημίσεις Στα Έξυπνα Ηχεία Και Πως Επηρεάζουν Τις Αγοραστικές Συνήθειες Καταναλωτών 19-35 Ετών Στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Τα έξυπνα ηχεία αποτελούν ένα είδος τεχνολογίας που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα. Όλο και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν την χρήση τους με σκοπό την φωνητική αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και την ...
-
Η εφαρμογή του gamification στη digital marketing στρατηγική των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και η σύνδεσή του με το engagement και loyalty των καταναλωτών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Το παιχνίδι είναι συνυφασμένο με την ανθρώπινη φύση, ξεπερνά τα όρια της παιδικής ηλικίας και είναι παρόν ακόμα και στην ενήλικη ζωή μας. Η εισαγωγή στοιχείων παιχνιδιών σε καθημερινές δραστηριότητες, μπορεί να τις ...
-
Neuromarketing και Συσκευασία: Πώς το μυαλό των καταναλωτών καθορίζει το σχεδιασμό μιας συσκευασίας, προς όφελος των εταιρειών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα έρευνα μελετά τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μία συσκευασία και, στη συνέχεια, μελετά τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψη αυτή, μπορεί να καθορίσει τον (επανα)σχεδιασμό μίας συσκευασίας, αξιοποιούμενη ...
-
Factors influencing consumer engagement in social media for sustainable fashion firms: a quantitative study
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-05)Because of the increased tendency of consumers to engage with social media and purchase products online, studying the factors that may influence younger consumers’ engagement with social media for sustainable fashion ...
-
Ο ρόλος και η σημασία των ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ, των νέων τεχνολογιών και της εμπειρίας του πελάτη στις υπηρεσίες που προσφέρουν οι εταιρίες ενέργειας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία παραθέτει και αναλύει την Ψηφιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι εταιρίες ενέργειας στην Ελληνική αγορά, ενώ ταυτόχρονα προσδιορίζει τον ρόλο που έχουν τα ψηφιακά εργαλεία σε αυτή ...
-
Η ψηφιοποίηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση και οι προοπτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ σε αυτή
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η έννοια και η εφαρμογή της ψηφιοποίησης δεν ήρθαν τώρα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και της προσοχής. Προϋπήρχε η ανάγκη της ψηφιοποίησης και μάλιστα αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί βασικό στόχο της Ευρωπαϊκής ...
-
Συμπεριφορά καταναλωτών και υπηρεσίες διανομής κατά την πανδημία και τα lock down στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Το 2020 ξεκίνησε μία πανδημία του ιού SARS COV-19 ή όπως έμεινε γνωστός COVID-19, που είχε ως αποτέλεσμα την εξάπλωση της σε όλο τον πλανήτη, με πολλά θύματα να καταλήγουν και να γίνεται απαραίτητη η έναρξη προστατευτικών ...