Thesis & Dissertation - Διατριβές & Διδακτορικές: Recent submissions
Now showing items 321-340 of 1177
-
Η ελληνική στρατηγική στις ελληνοτουρκικές κρίσεις ιμίων (1996) και της Ανατολικής Μεσογείου (2020) : συγκριτική ανάλυση
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εργασία πραγματεύεται την ελληνική στρατηγική στις ελληνοτουρκικές κρίσεις των Ιμίων το 1996 και της Ανατολικής Μεσογείου το 2020 και επιχειρεί να συγκρίνει και να αξιολογήσει την επιτυχή υιοθέτησή της από την πολιτική ...
-
Ευρωπαϊκές πολιτικές Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην εκπαίδευση. Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την αποτελεσματικότητά της κατά την πανδημία COVID-19
(Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής πολιτικής και Διακυβέρνησης, Σχολή Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-05)Η πανδημία COVID-19 οδήγησε τους εκπαιδευτικούς να προετοιμαστούν και να χρησιμοποιήσουν συστήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι αντιλήψεις και οι στάσεις των εκπαιδευτικών ...
-
Η ΕΕ ως Κανονιστική Δύναμη Φύλου στον ΟΗΕ
(Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής πολιτικής και Διακυβέρνησης, Σχολή Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021)Η ισότητα των φύλων αποτελεί μία από τις αξίες που τοποθετούνται στον πυρήνα της ταυτότητας της ΕΕ στο διεθνές περιβάλλον. Η παρούσα εργασία διερευνά τον ρόλο της ΕΕ ως Κανονιστικής Δύναμης Φύλου (Normative Gender Power) ...
-
Καταπολέμηση του διασυνοριακού εγκλήματος στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Μια αποτίμηση της Ευρωπαϊκής Αστυνομικής και Δικαστικής συνεργασίας
(Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής πολιτικής και Διακυβέρνησης, Σχολή Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-05)Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί έναν χώρο πολυπολιτισμικό καθότι στο εσωτερικό της διαμένουν και εργάζονται άνθρωποι οι οποίοι προέρχονται από διάφορες χώρες. Στον χώρο της ΕΕ δεν διαμένουν απαραίτητα μόνο ευρωπαίοι πολίτες που ...
-
Μια πιλοτική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας του body project σε γυναίκες που έχουν γεννήσει τα τελευταία πέντε χρόνια
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2020)Η πολυσυζητημένη έννοια της «εικόνας του σώματος» έχει εισβάλει στις ζωές των ανθρώπων με ποικίλους τρόπους. Καθώς η έννοια αυτή δέχεται κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερη διερεύνηση προκύπτουν έτσι και οι πολλές διαστάσεις ...
-
Η εορτολογική εξέλιξη από το Σάββατο στην Κυριακή
(Πρόγραμμα Θεολογίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2020)Η Κυριακή ημέρα αποτελεί το κέντρο της εορτολογίας της Εκκλησίας του Χριστού, αποτελώντας τύπο και υπόμνηση της ζωής, των Παθών και της Ανάστασής του Χριστού, χάριν της σωτηρίας του ανθρώπου. Το θέμα της καθιερώσεως και ...
-
«Βιβλιογραφική ανασκόπηση η μεταγραφή χειρογράφων του Μεσαίωνα χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές μάθησης»
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-09)Βασικός στόχος της διατριβής είναι να μελετήσει έναν τομέα ο οποίος είναι ιδιαίτερα χρήσιμος σε επαγγελματίες ερευνητές ιστορίας αλλά και ψηφιακές βιβλιοθήκες. Αφορά τη δυνατότητα που μπορεί να δώσει η τεχνολογία σε ...
-
Η περίπτωση τουριστικής ανάπτυξης Ελλάδας-Αλβανίας μέσω ενός δικτύου πόλεων
((Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στην συνεχώς εξελισσόμενη και απαιτητική παγκόσμια τουριστική αγορά, η σημαντικότερη τάση είναι η ζήτηση για τα βιωματικά ταξίδια. Οι διαδρομές και τα δίκτυα πόλεων, ιδίως διαφορετικών χωρών, κερδίζουν όλο και περισσότερο ...
-
Ο ρόλος του social media marketing για τους κινηματογράφους της Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο κινηματογράφος ήταν ανέκαθεν ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους ψυχαγωγίας. Τη σημερινή εποχή, όμως, οι κινηματογράφοι ως επιχειρήσεις προβολής ταινιών έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες. Παράλληλα υπάρχει ...
-
Η συμπεριφορά του καταναλωτή και η διαμόρφωση του brand loyalty των Ελλήνων καταναλωτών στο λιανεμπόριο εν μέσω της υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εκδήλωση της υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν και αγοράζουν προϊόντα και brands. Με γνώμονα τη νέα πραγματικότητα, σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ...
-
Ξενοδοχειακές Μονάδες και Υπηρεσίες Καλής Ζωήsς
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο τουρισμός στην Ελλάδα θεωρείται η βαριά βιομηχανία της. Πλήθος τουριστών συρρέουν κάθε χρόνο στα ελληνικά νησιά και στις παραθαλάσσιες περιοχές προκειμένου να απολαύσουν τον ήλιο, τη θάλασσα, το φαγητό και τις ομορφιές ...
-
Τεχνικές παρακίνησης των στελεχών των ένοπλων δυνάμεων του στρατού ξηράς και σύνδεση εργασιακής ικανοποίησης με ανταμοιβές
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στην παρούσα εργασία μελετάται το ζήτημα της εργασιακής ικανοποίησης στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων του στρατού Ξηράς και διερευνώνται οι τρόποι παρακίνησης του ελληνικού στρατού, όπως επίσης και πραγματοποιείται σύνδεση ...
-
Διερεύνηση του βαθμού προσαρμογής των ελληνικών μικρομεσαίων αγροτικών επιχειρήσεων στα νέα ψηφιακά δεδομένα και δυνατότητες ανάπτυξης στην ελληνική και ξένη αγορά με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εργασία αυτή θα ασχοληθεί με την προσαρμογή των ελληνικών μικρών αγροτικών επιχειρήσεων στα νέα ψηφιακά δεδομένα. Αρχικά επεξηγούνται κάποιοι όροι σχετικοί με το θέμα. Οι όροι αυτοί αφορούν την οικονομία 4.0, το διαδίκτυο ...
-
Η υιοθέτηση του digital marketing και η επίδραση του σε ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις την περίοδο της πανδημίας.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η πανδημία το 2019 καθόρισε το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον, με την αναστολή όλης της οικονομίας να δημιουργεί μια ύφεση. Η ύφεση προκάλεσε παγκόσμια διαταραχή σε όλο το οικονομικό περιβάλλον επηρεάζοντας έτσι καταναλωτές ...
-
Η συμβολή του ψηφιακού Μάρκετινγκ και του ψηφιακού μετασχηματισμού στην ανάπτυξη του ασφαλιστικού τομέα.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο Σκοπός της εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας είναι η θεωρητική μελέτη της ένταξης του ψηφιακού μάρκετινγκ στον ασφαλιστικό τομέα και με ποιούς τρόπους αυτό είχε θετικό αντίκτυπο στις ασφαλιστικές εταιρείες και την ...
-
Η χρήση του Instagram: Τα κίνητρα και τα χαρακτηριστικά των χρηστών στην Κύπρο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στις μέρες μας, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής ως μέσο επικοινωνίας και πληροφόρησης, αλλά διαδραματίζουν ...
-
Τα κίνητρα που ωθούν τους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και πως έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά με βάση την διαμόρφωση των νέων τάσεων στα φαρμακεία
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-01)Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι ένας σχετικά καινούργιος κλάδος στον τομέα του μάρκετινγκ που εξετάζει το πως διαμορφώνεται η συμπεριφορά του καταναλωτή ανάλογα με την κάθε κατάσταση. Από την άλλη, η ραγδαία τεχνολογική ...
-
Πώς επηρέασε το Covid-19 τις επιλογές προορισμών των Ελλήνων τουριστών
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Την τελευταία δεκαετία έχει παρατηρηθεί ραγδαία εξέλιξη και ανάπτυξη του τουρισμού παγκοσμίως και συγχρόνως των υπολοίπων κλάδων που επωφελούνται από το κλάδο του τουρισμού. Από το Μάρτιο του 2020 υπήρξε ραγδαία πτώση λόγω ...
-
Η συν-δημιουργία αξίας (co creation) μέσω κινητών συσκευών ως μέσο δημιουργίας νέων υπηρεσιών στο ξενοδοχειακό κλάδο στην εποχή του Covid-19.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η συν-δημιουργίας αξίας αποκτά όλο και μεγαλύτερο έδαφος στη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ αλλά και στο κλάδο της φιλοξενίας, καθώς ο πελάτης δεν είναι πλέον παθητικός αποδέκτης της αξίας αλλά δημιουργεί από κοινού με την ...
-
Μελέτη για τη χρήση των τεχνολογιών AI (Artificial Intelligence) και IoT (Internet of Things) πριν και μετά την πανδημία Covid-19 και πως συμβάλλουν στην βιωσιμότητα των ελληνικών Startup επιχειρήσεων. Η περίπτωση της BibeCoffee
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρούσα διπλωματική μελέτη αποτελεί μια ανάλυση για την χρήση και την εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT). Παράλληλα εξετάζει το καθοριστικό ρόλο που ...