Department of Economics and Business: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 800
-
Η τεχνολογία των Social Media (Instagram & Facebook), η χρήση αυτών ως στρατηγική μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρείες για προϊόντα Over The Counter /otc (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα) και η επιρροή της στους καταναλωτές όσον αφορά την τελική απόφαση τους για το κατάλληλο προϊόν
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Οι φαρμακευτικές εταιρείες υποχρεώθηκαν να μεταποιήσουν τον τρόπο προσέγγισή τους όσον αφορά την πώληση φαρμάκων χωρίς ιατρική συνταγή (OTC) λόγω της αυξημένης πίεσης στα περιθώρια πωλήσεων καθώς η ψηφιοποίηση αποτελεί ...
-
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Μικρών Επιχειρήσεων, οι Αλλαγές στο Εσωτερικό Περιβάλλον τους και ο Ρόλος του Βrand Awareness αυτών – Μελέτη Περίπτωσης
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει επηρεάσει τις μικρού μεγέθους επιχειρήσεις τόσο στο εσωτερικό τους, όσο και το πως επηρεάζεται, με τα νέα ψηφιακά εργαλεία που δίνονται, η ...
-
Ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ στον Ελληνικό τουρισμό
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ερευνήσει το επίπεδο ανάπτυξης των δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ των Ελλήνων εργαζομένων στον τουρισμό και αποτελείται από τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι έννοιες του μάρκετινγκ, ...
-
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical Examination
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)This dissertation investigated the impact of Artificial Intelligence (AI)-powered content and customization in e-commerce on customer behavior. According to the research, customized marketing, particularly through AI ...
-
Η επιρροή των paid advertisements στους πελάτες -καταναλωτές- Μια ποσοτική διερεύνηση
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Με την εισαγωγή των ψηφιακών τεχνολογιών, το παράδειγμα της διαφήμισης γνώρισε μια δραματική ανατροπή στο σημερινό εταιρικό περιβάλλον. Μια νέα εποχή στο μάρκετινγκ έχει αναδυθεί με την επέκταση του διαδικτύου και την ...
-
Ποιο περιεχόμενο είναι κατάλληλο για διαφημίσεις λιανικού εμπορίου στα social media έτσι ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον νέων καταναλωτών στην Κύπρο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η διαφήμιση αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μιας επιχείρησης καθώς έχει πολλές χρήσεις και πολλαπλά οφέλη όπως ότι πληροφορεί, πείθει, υπενθυμίζει, επιβεβαιώνει, προκαλεί επιθυμία, αλλάζει στάσεις, χτίζει μια εικόνα ...
-
Kαινοτόμο ψηφιακό μάρκετινγκ σε Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις: Η Ελληνική Περίπτωση
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η εργασία αυτή εξετάζει το ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ για τις Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις ή Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) ή – όπως λέγονται τελευταία στην Ελλάδα – Οργανώσεις της Κοινωνίας Πολιτών. Η εργασία τονίζει ...
-
Η Χρήση της Τεχνολογίας Eye Tracking ως Eργαλείο Mέτρησης της Aγοραστικής Eπιρροής των Email Campaigns
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Οι περισσότεροι άνθρωποι αδυνατούν να εξηγήσουν τους λόγους για τους οποίους ένα προωθητικό email στο οποίο εκτέθηκαν τους ώθησαν στο να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή και το αντίθετο. Με τους χρήστες του ηλεκτρονικού ...
-
Η επίπτωση του υβριδικού μοντέλου εργασίας στην παραγωγικότητα, στην ικανοποίηση και την ευημερία των εργαζομένων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά την επίδραση των υβριδικών μοντέλων εργασίας στην εργασιακή ικανοποίηση, την παραγωγικότητα των εργαζομένων, τον μηχανισμό ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, την ...
-
Εξουθένωση και Ικανοποίηση Εργαζομένων στον τομέα της Φιλοξενίας και του Τουρισμού και τρόποι αντιμετώπισης
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σημερινή εποχή στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας είναι σύνηθες το φαινόμενο της εργασιακής εξουθένωσης από τις πολλές ώρες εργασίας και τον φόρτο εργασίας, δημιουργώντας προβλήματα υγείας στους εργαζομένους ...
-
Στυλ ηγεσίας και επαγγελματική δέσμευση διοικητικών υπαλλήλων πολυεθνικών εταιρειών.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει το ρόλο που παίζουν τα στυλ ηγεσίας στην επαγγελματική δέσμευση διοικητικών υπαλλήλων σε πολυεθνικές εταιρείες. Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί η πλευρά των διοικητικών ...
-
Ο ρόλος της ηγεσίας στη δέσμευση των εργαζομένων στον Δημόσιο Τομέα.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η ηγεσία και η οργανωσιακή δέσμευση αναδεικνύονται ως ουσιαστικοί πυλώνες στην επιτυχημένη λειτουργία και ανάπτυξη μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Η ηγεσία διαμορφώνει το πνεύμα ενός οργανισμού, καθορίζει την κατεύθυνση ...
-
Χρηματοοικονομική Ανάλυση κατασκευαστικών εταιρειών στην Ελλάδα.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Με την παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται περιγραφή της θέσης που έχει ο κατασκευαστικό κλάδος στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και της βελτίωσης των χρηματοοικονομικών καταστάσεων των εταιρειών που ανήκουν στον ...
-
Ετερική κοινωνική ευθύνη των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των τροφήμων και ποτών
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποσκοπεί στη μελέτη της Εταιρική Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και την σχέση της με τον βιομηχανικό κλάδο τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα. Η ΕΚΕ είναι μια έννοια που εμφανίστηκε πριν πολλές δεκαετίες ...
-
Συγκριτική χρηματοοικονομική ανάλυση της εθνικής τράπεζας της Ελλάδος και της τράπεζας Πειραιώς την περίοδο 2018-2022, με τη χρήση αριθμοδεικτών
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Ο τραπεζικός κλάδος αποτελεί τον οικονομικό πυρήνα της χώρας. Η βιωσιμότητα και η εύρυθμη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος καθορίζει σημαντικά την οικονομία, καθώς περιλαμβάνει βασικές λειτουργίες χρηματοδότησης στις ...
-
Η επαγγελματική ικανοποίηση και η παροχή κινήτρων στον εργασιακό χώρο» Μελέτη Περίπτωσης: The Hoxton, Poblenou
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διατριβή έχει ως στόχο να διερευνήσει την σημασία της ικανοποίησης των εργαζομένων και να προσδιορίσει, τόσο τους παράγοντες που δημιουργούν το αίσθημα της ικανοποίησης, όσο και τις πηγές παρακίνησης των εργαζομένων ...
-
Εργασιακό άγχος και καινοτόμες στρατηγικές διαχείρισης του απο διευθυντές λυκείων του νομού Αχαϊας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-02)Η ερευνητική κοινότητα έχει ασχοληθεί πολύ με το εργασιακό άγχος στον εκπαιδευτικό κλάδο σε παγκόσμιο επίπεδο, που θεωρείται από τα πιο στρεσογόνα επαγγέλματα αφού οι εκπαιδευτικοί καθημερινά αλληλεπιδρούν με μαθητές, ...
-
O αντίκτυπος της εξ αποστάσεως εργασίας στην παραγωγικότητα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει κριτικά τον αντίκτυπο της τηλεργασίας στην παραγωγικότητα των εργαζομένων στον ελληνικό ιδιωτικό τομέα, ένα πλαίσιο που χαρακτηρίζεται από το μοναδικό κοινωνικοοικονομικό και πολιτισμικό ...
-
Διερεύνηση επιχειρηματικής ιδέας. Μετατροπή πρατηρίου υγρών καυσίμων σε self service επιχείρηση
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το θέμα που μελετάται στην παρούσα εργασία αφορά την αξιολόγηση της μετατροπής ενός πρατηρίου καυσίμων σε self service. Η μελέτη αφορά ένα σύγχρονο πρατήριο καυσίμων το οποίο έχει και αίθουσα μίνι μάρκετ – καφέ και για το ...
-
Στρατηγικές Επιχειρήσεων που άντεξαν στην κρίση που επέφερε ο covid-19 – Κλάδος Τροφίμων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εργασία έχει ως κεντρικό αντικείμενο πραγμάτευσης τις στρατηγικές που ακολούθησαν οι ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των τροφίμων για να ανταπεξέλθουν κατά την διάρκεια της πανδημίας του ...