Department of Economics and Business: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 800
-
Το Influencer Marketing ως στρατηγική της βιομηχανίας της μόδας και η επιρροή του στις αγοραστικές αποφάσεις των millennials σε σχέση με τα fast fashion είδη ρουχισμού
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η σημασία και ο ρόλος των influencers στον χώρο του ψηφιακού marketing είναι ιδιαίτερα σημαντικοί και πολυδιάστατοι. Στη σύγχρονη εποχή, όπου η ψηφιακή επικοινωνία και τα social media διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη ζωή ...
-
Νευρομάρκετινγκ: πως επηρεάζεται η καταναλωτική συμπεριφορά.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η ερευνητική εργασία διερευνά δύο στοιχεία, στον τομέα του μάρκετινγκ: τη συμπεριφορά του καταναλωτή και το νευρομάρκετινγκ. Εμβαθύνει στην ανάπτυξη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, στα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της ...
-
Μελέτη αποδοτικότητας στρατηγικών Data – Driven Μάρκετινγκ Περιεχομένου σε διαδικτυακές επιχειρήσεις
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διατριβή αποσκοπεί σε μια εκ βάθους μελέτη των καθοδηγούμενων από τα δεδομένα στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου, στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και δυναμικό τοπίο του διαδικτυακού επιχειρείν, με στόχο να αναδείξει ...
-
Ερευνώντας και αναλύοντας τη χρήση ενός DMO website και τη σχέση του με το destination branding ενός προορισμού
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει μετασχηματίσει το Μάρκετινγκ, ενώ έχει επηρεάσει αρκετά και τον κλάδο του Τουρισμού. Ακόμη, το προφίλ των ταξιδιωτών έχει αλλάξει και πλέον αναζητούν τη βίωση πρωτότυπων εμπειριών, ...
-
Η αγοραστική συμπεριφορά χρηστών της Airbnb κατά τη διαδικασία επιλογής καταλύματος
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών της πλατφόρμας Airbnb κατά την αναζήτηση καταλύματος. Κύριος στόχος της έρευνας είναι να αναλυθεί πως επηρεάζεται η αγοραστική συμπεριφορά των ...
-
Η επίδραση των marketing influencers μέσω των πλατφορμών live video streaming
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στόχος της παρούσας διατριβής αποτελεί η μελέτη του φαινομένου του Influencer marketing και την παρατήρηση αυτού του φαινομένου στις πλατφόρμες live video streaming. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται, οι όροι digital marketing, ...
-
Η επιρροή που ασκούν οι διαδικτυακές κριτικές και οι αξιολογήσεις στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Σκοπός της έρευνας είναι να βρεθεί η επιρροή που ασκείται από την διαδικτυακή αξιολόγηση στην λήψη απόφασης σχετικά με τους προορισμούς και τα καταλύματα και τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών διαμονής και πως αυτό επηρεάζει ...
-
Έρευνα για την χρήση του Digital marketing στις Ελληνικές επιχειρήσεις και στρατηγικές για τη βελτίωση απήχησης της επωνυμίας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Οι ραγδαίες εξελίξεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια όσο αναφορά το διαδίκτυο και το Digital marketing και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας ...
-
Διερευνώντας τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για την ενίσχυση της δέσμευσης των πελατών: μία μελέτη περίπτωσης της cosmote
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Απώτερος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία ενίσχυσης της αφοσίωσης και της πιστότητας ...
-
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εταιρική εικόνα και τη δημιουργία σχέσεων με καταναλωτές, στις μικρές επιχειρήσεις. Η περίπτωση τους στη περιοχή του Έβρου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τα εργαλεία που διαθέτει, ήρθαν για να διευκολύνουν και να εξελίξουν τη ζωή του ανθρώπου σε όλες τις πτυχές του. Μια απο αυτές ήταν και η κατηγορία του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Τα μέσα ...
-
Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η τεχνητή νοημοσύνη και οι τεχνολογίες Deepfake έχουν επηρεάσει την αντίληψή μας για τα σεξουαλικά εγκλήματα που λαμβάνουν χώρο στο διαδίκτυο; Κατά πόσο έχει επηρεαστεί η ανοχή του κοινού και ποια τα κενά στο νομικό και ηθικό πλαίσιο;
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η τεχνητή νοημοσύνη και οι τεχνολογίες Deepfake έχουν διαμορφώσει την αντίληψη του κοινού για τα σεξουαλικά εγκλήματα στο διαδίκτυο. ...
-
Εξερευνώντας την ενσωμάτωση της ρομποτικής, της Τεχνητής Νοημοσύνης, του Ίντερνετ των πραγμάτων (IoT) και των σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών στη διαχείριση του μάρκετινγκ
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διατριβή διερευνά τις δυνατότητες μετασχηματισμού που παρουσιάζουν η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και οι σύγχρονες τεχνολογίες στον τομέα της διαχείρισης του μάρκετινγκ. Ξεκινά με ...
-
Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την Εξέλιξη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ρόλου και των επιπτώσεων του ChatGPT της OpenAI και των πολυάριθμων εφαρμογών του
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η διπλωματική εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη και πιο συγκεκριμένα το ChatGPT μετασχηματίζει το Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή μιας διερευνητικής μελέτης ...
-
Το content marketing ως εργαλείο προσέλκυσης πελατών. Η περίπτωση των επιχειρήσεων των Ιωαννίνων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η διαρκώς εξελισσόμενη τεχνολογία και η συνακόλουθη ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων, προκάλεσε ραγδαίες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και προσεγγίζουν την καθημερινότητά τους στην προσπάθειά να ...
-
Η επίδραση της Εικονικής Πραγματικότητας (VR), της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και του Μετασύμπαντος (Metaverse) στη βιομηχανία της μόδας. Μια ανάλυση της χρήσης των αναδυόμενων τεχνολογιών από fashion brands για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στον ψηφιακό χώρο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να διερευνήσει την επίδραση των καινοτόμων τεχνολογιών της Εικονικής Πραγματικότητας (VR), της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και του Μετασύμπαντος (Metaverse) στη βιομηχανία της ...
-
Η εφαρμογή του Content Marketing στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το Content Marketing (ή Marketing Περιεχομένου) αποτελεί μια καινοφανή έκφανση του χώρου του Επιχειρείν που έχει αλλάξει ολιστικά τον τρόπο αντίληψης του Marketing. Παράλληλα, ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός έχει αλλάξει ριζικά ...
-
Η προώθηση των καλλυντικών στα Social Media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη εποχή, ο κλάδος των καλλυντικών βιώνει μια αξιοσημείωτη μεταμόρφωση, χάρη στην εξάπλωση του digital marketing. Η εργασία αυτή αναλύει τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη και εδραίωση των επιχειρήσεων ...
-
Η εμπορευματοποίηση του ποδοσφαίρου και οι στάσεις των καταναλωτών
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην σύγχρονη εποχή, η εμπορευματοποίηση αποτελεί ένα φαινόμενο, το οποίο αναπτύσσεται με ραγδαίο ρυθμό και έχει αντίκτυπο σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας των ατόμων. Ένα σημαντικό παράδειγμα, αποτελεί και το ...
-
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην ενίσχυση των στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ: Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ αλγορίθμων και ανθρώπινης δημιουργικότητας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εξετάζει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ενίσχυση των στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ και το τρόπο με τον οποίο μπορεί να γεφυρωθεί το χάσμα που υπάρχει μεταξύ τω αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης ...
-
Τεχνολογία VR και Διαφήμιση: Διαμόρφωση της στάσης των ατόμων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η εν λόγω διπλωματική εργασία με τίτλο: «Τεχνολογία VR και Διαφήμιση: Διαμόρφωση της στάσης των ατόμων», εκπονήθηκε από την φοιτήτρια Άντρια Χαραλάμπους, το Γ΄ εξάμηνο του τμήματος Ψηφιακού Μάρκετινγκ του Νεάπολις Πάφου, ...