School of Economics, Administration and Computer Science: Recent submissions
Now showing items 221-240 of 877
-
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ – Παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση με την ηλεκτρονική προμήθεια φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων στην μετά Covid-19 εποχή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 επέφερε σημαντικές αλλαγές στη ζωή των ανθρώπων. Μια από αυτές αποτελεί η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν για την πρόληψη εξάπλωσης του ιού. ...
-
H Προώθηση των Καλλυντικών στα Social Media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη εποχή, ο κλάδος των καλλυντικών βιώνει μια αξιοσημείωτη μεταμόρφωση, χάρη στην εξάπλωση του digital marketing. Η εργασία αυτή αναλύει τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη και εδραίωση των επιχειρήσεων ...
-
Ανθρώπινο Δυναμικό: Ενίσχυση της δέσμευσης και της απόδοσης των εργαζομένων στον δημόσιο τομέα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εκτενής εργασία διερευνά τις πολυπλοκότητες της διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων (ΔΑΔ) στον δημόσιο τομέα, με στόχο να εξετάσει βασικές ερευνητικές αναζητήσεις και να προσφέρει πρακτικές προτάσεις. Μέσω του ...
-
Η ικανοποίηση του πελάτη και η επιρροή που ασκεί στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων λόγω της αξιολόγησης στο διαδίκτυο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Σκοπός της έρευνας είναι να βρεθεί η επιρροή που ασκείται από την διαδικτυακή αξιολόγηση στην λήψη απόφασης σχετικά με τους προορισμούς και τα καταλύματα και τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών διαμονής και πως αυτό επηρεάζει ...
-
Ευρωπαϊκή Ένωση και Ενέργεια: Προγράμματα, Αποτελέσματα και Στόχοι
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-09)Οι φυσικές καταστροφές διαδέχονται η μια μετά την άλλη και οι άνθρωποι προσπαθούν συνεχώς, ενώ οι επιστήμονες ερευνούν τα αίτια και τις συνθήκες της κάθε καταστροφής προσπαθώντας να βρουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις. Είναι ...
-
Πώς το CRM επηρεάζει την εμπλοκή (engagement) των καταναλωτών/πελατών μίας μικρομεσαίας επιχείρησης στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-08)Μελετώντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία αλλά και μέσω προσωπικών συνεντεύξεων με επαγγελματίες του ευρύτερου κλάδου της Επικοινωνίας, η παρούσα διπλωματική θα επιχειρήσει να εντοπίσει πως τα συστήματα Customer Relationship ...
-
Η εγκληματολογική λογιστική και οι προκλήσεις σε σχέση με τη διαφθορά στις δημόσιες συμβάσεις
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Λογιστική και τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία διερεύνα τα φαινόμενα της διαφθοράς και του οικονομικού εγκλήματος με επίκεντρο τις δημόσιες συμβάσεις. Επίσης, εξετάζει πώς η εγκληματολογική λογιστική και ο δικαστικός λογιστής, με τις γνώσεις ...
-
Η ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη, πολιτικές και αποτελεσματικότητα αυτών στην περίπτωση της ελληνικής οικονομίας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-08)Η ενεργειακή κρίση έχει επιφέρει δραματικές συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία, απορρυθμίζοντας ακόμα και τις οικονομίες των πιο ανεπτυγμένων χωρών. Η παρούσα εργασία περιέγραψε τον αντίκτυπο της ενεργειακής κρίσης στις ...
-
«Διοίκηση Αλλαγών στο Ανθρώπινο Δυναμικό. Μελέτη περίπτωσης Κέντρου Υγείας Πύλης Αξιού Θεσσαλονίκης»
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-08)Εισαγωγή: Η διοίκηση αλλαγών στο ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί μία σύνθετη διαδικασία η οποία κατά την προσπάθεια εφαρμογής της συναντά διάφορα εμπόδια και αντιστάσεις. Θεμελιώδες κριτήριο και παράγοντας αλλαγής αποτελούν ...
-
Οι προκλήσεις στην χρησιμοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ ως εργαλείου για τη βελτίωση των πωλήσεων σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η πρακτική εφαρμογή διαφόρων ψηφιακών πλατφορμών στον επιχειρηματικό τομέα έχει προσφέρει νέες ευκαιρίες, καθώς ο σημερινός παγκοσμιοποιημένος κόσμος βασίζεται στο διαδίκτυο ως μια αξιόπιστη πηγή αξιόπιστων πληροφοριών που ...
-
Ο ρόλος των μεγάλων δεδομένων(Big Data) και της προγνωστικής ανάλυσης (Predictive Analytics) στη βιομηχανία αλουμινίου
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-08)Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό τοπίο, οι οργανισμοί σε όλους τους κλάδους αξιοποιούν τη δύναμη των δεδομένων για να προωθήσουν τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. ...
-
Παρακίνηση των επαγγελματιών υγείας την περίοδο της πανδημίας (COVID-19)
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Εισαγωγή: Η παρακίνηση των εργαζομένων αποτελεί ένα ζήτημα που έχει απασχολήσει και αναλυθεί από πολλούς ερευνητές. Με την εμφάνιση του COVID-19 και την αναταραχή που προκάλεσε σε παγκόσμιο επίπεδο σε όλους τους τομείς και ...
-
Η εφαρμογή των τεχνολογιών AR και VR στην χρήση των social media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)The evolution of technology over the years has brought very important functions and practices to the way the market operates. The advertising industry is constantly changing and adapting to the new data with the use of ...
-
Ψηφιακό μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης σε εταιρίες πώλησης ηλεκτρολογικού υλικού
((Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η εν λόγω διατριβή ερευνά τη διείσδυση του ψηφιακού μάρκετινγκ, των ψηφιακών διαφημίσεων στην καθημερινότητα των ατόμων. Σκοπός μας είναι να δείξουμε πώς το διαδίκτυο και το ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν εισβάλει σε κάθε πτυχή ...
-
Ανάπτυξη μεθοδολογίας χαρτογραφικής πρόβλεψης του περιβαλλοντικού θορύβου με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορικής: Μελέτη Περίπτωσης στη Δημοτική Κοινότητα Μύρινας του Δήμου Λήμνου
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Ο περιβαλλοντικός θόρυβος είναι ένα ολοένα και αυξανόμενο πρόβλημα που εμφανίζεται στις μεγαλουπόλεις και στις περισσότερες αναπτυσσόμενες περιοχές του κόσμου. Ο βιομηχανικός θόρυβος, ο αστικός θόρυβος καθώς και ο θόρυβος ...
-
Η Ηγεσία ως μέσω ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Ο ανταγωνισμός στην παγκόσμια οικονομία του 21ου αιώνα είναι πολύπλοκος, προκλητικός και γεμάτος ανταγωνιστικές ευκαιρίες και απειλές. Οι αποτελεσματικές πρακτικές στρατηγικής ηγεσίας μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις ...
-
Εργασιακή Ικανοποίηση, Επαγγελματική Εξουθένωση και τηλεργασία σε εργαζόμενους τηλεφωνικών κέντρων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση της εργασιακής ικανοποίησης, της επαγγελματικής εξουθένωσης και της τηλεργασίας, σε τηλεφωνικούς εκπροσώπους, που απασχολούνται σε τηλεφωνικά κέντρα. Με τη χρήση ...
-
The impact of Twitter posts on the performance of the airline: the case study of Lufthansa & Swiss International airlines.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Με την ολοένα αυξανόμενη σημαντικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την διαδικτυακή παρουσία στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ,οι καταναλωτές προϊόντων και υπηρεσιών έχουν συνειδητοποιήσει τη δύναμη που τους δίνουν ...
-
Το GDPR (Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων) στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και η επιρροή στην συμπεριφορά των καταναλωτών
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Ο κανονισμός που διέπει την προστασία προσωπικών δεδομένων τέθηκε σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου 2018 από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο νέος κανονισμός ισχύει για όλα τα ευρωπαϊκά κρατίδια και τους οργανισμούς που ασκούν επιχειρηματική ...
-
Η επίδραση της συμπεριφοράς καταναλωτή στη ψηφιακή στρατηγική των νεοσύστατων επιχειρήσεων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Στη σημερινή εποχή ο ανταγωνισμός που παρατηρείται μεταξύ των επιχειρήσεων στον κλάδο γίνεται όλο και πιο έντονος. Γύρω μας βλέπουμε ότι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν την εμφάνιση τους σε ποικίλους τομείς της ...