Browsing Books by Subject "Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economics"

Now showing items 1-20 of 29

  • Dance with Chance: Making Luck Work for You 

    Makridakis, Spyros; Hogarth, Robin M.; Gaba, Anil (Oneworld Publications, 2009)
    Written by true experts. Informative yet so much fun to read!" Nassim Nicholas Taleb- author of The Black Swan "Easy-to-digest and highly competent. If everyone were to read this book, the world would become a more enlightened ...

  • Forecasting, Planning, and Strategies for the 21st Century 

    Makridakis, Spyros (Free Press, 1990)
    Products ranging from Fifth Generation computers and sophisticated robotics to inexpensive, superfast wireless communications and smart cars will become widespread by the 21st century. At the same time, now unimagined new ...

  • Forecasting: Methods and Applications 

    Makridakis, Spyros; Wheelwright, Steven C.; Hyndman, Rob J. (John Wiley & Sons, Inc., 1998)
    Known from its last editions as the "Bible of Forecasting", the third edition of this authoritative text has adopted a new approach-one that is as new as the latest trends in the field: "Explaining the past is not adequate ...

  • Isp: Interactive Statistical Programs 

    Makridakis, Spyros; Winkler, Robert L. (West Publishing Company, 1986)
    This book is designed to be used in conjunction with a set of interactive statistical programs, called ISP, which has been developed to improve and facilitate the teaching and learning of basic statistics.

  • Le defi Europeen: traduit par Florence Paban 

    Makridakis, Spyros (Les éditions d'organisation, 1991)
    Encore un ouvrage sur l'ouverture européenne, me direz-vous. Ce fut notre première réaction lorsque nous avons envisagé d'écrire sur le sujet. Le marché nous sembla inondé d'ouvrages censés traiter de l'Europe unie et ...

  • Machine Learning Applications for Accounting Disclosure and Fraud Detection 

    Passas, Ioannis N.; Garefalakis, Alexandros; Lemonakis, Christos; Zopounidis, Constantin; Chimonaki, Christianna (IGI Global, 2020-10)
    Description: The prediction of the valuation of the “quality” of firm accounting disclosure is an emerging economic problem that has not been adequately analyzed in the relevant economic literature. While there are a ...

  • A Probabilistic Approach to Worst Case Scenarios 

    Barone-Adesi, Giovanni; Bourgoin, Frederick; Giannopoulos, Kostas (1997)
    Value at Risk (VaR) is increasingly popular as a management and regulatory tool. To further its acceptance it is necessary to assess its reliability under conditions likely to be encountered in financial markets. A logical ...

  • A Simplified Approach to the Conditional Estimation of Value at Risk (VAR) 

    Barone-Adesi, Giovanni; Giannopoulos, Kostas (1997)
    Emerging risk-management techniques use Value at Risk (VAR) to assess the market risk of a portfolio. We propose a relative simple method to estimate VAR conditionallyto reflect new information about the volatility of ...

  • Single Market Europe: Opportunities and Challenges for Business 

    Makridakis, Spyros (1991)
    A thorough and practical look at how to exploit the opportunities presented by the integration of Europe into a single market. Details how the the single market environment will affect key business functions, from overall ...

  • Βασικές αρχές του marketing. 1ος τ. 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2012)
    Το βιβλίο αυτό είναι μια νέα και βελτιωμένη έκδοση του αρχικού μου βιβλίου, "Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ", του 1980.

  • Βασικές αρχές του μάρκετινγκ 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2005)
    Η εκδοση αυτη αποτελει επιλογη των βασικων εννοιων των κεφαλαιων πoυ nαρουσιαστηκαν αρχικα στους δύο τόμους των βιβλιων "Βασικες αρχες του Μαρκετινγκ ". Η επιλογη αυτη υπαγορευτηκε κυριως απα τις διδακτικες αναγκες των ...

  • Βασικές αρχές του μαρκετινγκ. 2ος τ. 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2010)
    Η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και οι νέες συνθήκες ζωής έδωσαν νέα ώθηση και πρωταρχικό ρόλο στο Μάρκετινγκ για την δημιουργία και προώθηση νέων προιόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η διαπίστωση είναι το συμπέρασμα έρευνας που ...

  • Εισαγωγή στην οικονομική των επιχειρήσεων 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2005)
    Η παρούσα έκδοση της «Εισαγωγής στην Oικονομική των Eπιχειρήσεων» είναι βελτιωμένη και περιλαμβάνει νέα σύγχρονα θέματα που είναι απολύτως απαραίτητα για τους φοιτητές. Μερικά από τα θέματα αυτά είναι τα εξής: 1. Η ...

  • Ελεγκτική 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2008)
    Η ελεγκτική το πρώτο ελληνικό πανεπιστημιακό βιβλίο στο θέμα αυτό εξυπηρέτησε τους φοιτητές λογιστές οικονομολόγους και ελεγκτές για περίπου δύο δεκαετείες. Κάλυψε επίσης τις ανάγκες του μαθήματος "Ελεγκτική" στο Τμήμα ...

  • Θέματα οικονομικής των επιχειρήσεων. τ.1: Ταμειακοί προϋπολογισμοί. Προϋπολογισμοί πάγιων επενδύσεων. 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2008)
    Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει μέρος της ύλης που διδάσκεται στο μάθημα Οικονομική των Επιχειρήσεων ΙΙ στο τρίτο εξάμηνο σπουδών του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου ...

  • Θέματα οικονομικής των επιχειρήσεων. τ.2: ιδιωτικοποίηση, αποτίμηση επιχειρήσεων, το χρηματιστήριο, ιδιωτική ασφάλεια, επιχειρηματικότητα, διοίκηση ολικής ποιότητας, κίνητρα επενδύσεων 

    Tsaklanganos, Angelos (2008)
    Μετά από την διδασκαλία του σχετικού μαθήματος "Οικονομική των Επιχειρήσεων ΙΙ", στο τρίτο εξάμηνο του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, για περισσότερο από πέντε χρόνια τώρα παραδίδουμε στους φοιτητές ολοκληρωμένη ...

  • Θεωρία και λογιστική κόστους : για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 1995)
    Η συγγραφή του βιβλίου αυτού είναι προϊόν της διδασκαλίας, του αντικειμένου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Επιδιώκει να συμπληρώσει τα κενά στην υπάρχουσα ελληνική βιβλιογραφία της θεωρίας και Λογιστικής Κόστους ...

  • Θεωρία και λογιστική κόστους: για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων: πρακτικές εφαρμογές 3 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2007)
    Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει στον φοιτητή των Οικονομικών Επιστημών αλλά και οποιονδήποτε άλλο ασχολείται με τον καθορισμό του κόστους των προϊόντων και υπηρεσιών, μια σειρά από πρακτικά θέματα και λυμένες ...

  • Λογιστική εταιρειών: πρακτικές εφαρμογές 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2005)
    Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει στον φοιτητή οικονομικών επιστημών μια σειρά από παραδείγματα και λυμένες ασκήσεις της λογιστικής των εμπορικών εταιρειών ώστε να ασοληθεί με πρακτικά προβλήματα και εφαρμογές ...

  • Ο δυϊσμός των ελληνικών επιχειρήσεων : Προβλήματα και Εναλλακτικές Στρατηγικές μιας Ενδιάμεσης Οικονομίας 

    Makridakis, Spyros; Kalogirou, Giannis; Papagiannakis, Lefteris; Trivellas, Panagiotis (Εταιρία Ανώτατων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), 1998)
    Η χώρα μας βρίσκεται σήμερα σ’ένα πολύ κρίσιμο σημείο, καθώς η ελληνική οικονομία συμπιέζεται ανάμεσα στις οικονομίες των αναπτυγμένων και των αναπτυσσόμενων χωρώ. Αυτές οι έντονες εξωτερικές πιέσεις βρίσκουν τη χώρα ...