School of Economics, Administration and Computer Science: Recent submissions
Now showing items 241-260 of 877
-
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο προώθησης στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η περίπτωση της Cosmote
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Ως βασικός σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, επεξεργασία και συζήτηση βιβλιογραφικών (ποιοτικών) αλλά και ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για τα Μέσα Κοινωνικής ...
-
Ο αντίκτυπος της διαχείρισης παραπόνων στην ικανοποίηση και την πιστότητα των πελατών στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών – Η εξέλιξη της διαχείρισης παραπόνων στην ψηφιακή εποχή.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Είναι γεγονός ότι όσο μεγαλύτερη είναι μία εταιρεία και το πελατολόγιο που διαθέτει, τόσο μεγαλύτερος είναι και ο όγκος των παραπόνων που αυτή δέχεται. Ειδικά, σε κάθε εταιρεία που διαθέτει call center, ένας μεγάλος αριθμός ...
-
Η Επίδραση του Νευρομάρκετινγκ στην Διαμόρφωση της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-06)Η επιστήμη του νευρομάρκετινγκ επιδιώκει να μελετήσει τον ανθρώπινο εγκέφαλο και να βοηθήσει τους ειδικούς του μάρκετινγκ στην μέτρηση των αντιδράσεων του ατόμου σε πραγματικό χρόνο, που οφείλονται στα συναισθήματα και ...
-
O Ρόλος του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των εργαλείων του στην ενίσχυση των δράσεων προβολής του Υφυπουργείου Ναυτιλίας της Κύπρου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Διανύεται η εποχή της ραγδαίας ανάπτυξης του διαδικτύου, των ψηφιακών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων τεχνολογιών επιφέροντας σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. ...
-
Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά ηλεκτρονικών συσκευών κατά την διάρκεια της πανδημίας στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και την ευρεία χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα εμπόριο έχει λάβει πολύπλευρες διαστάσεις. Στην εξέλιξη αυτή μεγάλο ρόλο για την χώρα μας ...
-
Συμπεριφορά Καταναλωτή στον Τουρισμό: Η Επίδραση του Social Media Marketing και του Co Creation στην Επιλογή Τουριστικού Προορισμού.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα νέο εργαλείο του μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται από τις σύγχρονες επιχειρήσεις αφού έχει την δυνατότητα να επηρεάζει τον καταναλωτή, την ζωή αλλά και την καθημερινότητα του διευκολύνοντας ...
-
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, Προκλήσεις Εκπαιδευτικών και πως επηρεάζεται τελικά η κριτική σκέψη των μαθητών
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Στις μέρες μας ο όρος Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας καθώς είναι παντού γύρω μας ενώ, συναντάται και στον τομέα της εκπαίδευσης. Στόχος της εργασίας μας είναι να κατανοήσουμε τι είναι ΤΝ ...
-
Ανάλυση και αξιολόγηση εμπορικών και αυτοσχέδιων αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών χαμηλού κόστους για εφαρμογές παρακολούθησης καιρικών φαινομένων
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Τα καιρικά φαινόμενα είναι ευμετάβλητα και μπορούν να επηρεάσουν σε σημαντικό βαθμό το σύνολο των ανθρώπινων δραστηριοτήτων. Συνεπώς, η έγκυρη και έγκαιρη πρόγνωσή τους είναι ύψιστης σημασίας και πεδίο έρευνας μεγάλου ...
-
Ψηφιακή καινοτομία και διαδικασίες ψηφιακού μετασχηματισμού στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το πρόβλημα της προσαρμογής μιας παραδοσιακής εταιρείας, καθιερωμένης και με αρκετά χρόνια παρουσίας στην αγορά, προκειμένου να αξιοποιήσει την ψηφιακή καινοτομία, να εγκαθιδρύσει τον ψηφιακό ...
-
Υπολογιστικό νέφος : Ανασκόπηση, Απειλές και Στρατηγικές Βελτίωσης
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Το υπολογιστικό νέφος είναι ένα σύνολο πόρων και υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω του Διαδικτύου. Οι υπηρεσίες νέφους παρέχονται από κέντρα δεδομένων που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο. Το υπολογιστικό νέφος διευκολύνει τους ...
-
Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική μάθηση στον τομέα του Τουρισμού
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-06)Η μηχανική μάθηση (ML) έχει φέρει επανάσταση σε διάφορες βιομηχανίες με την ικανότητά της να αναλύει τεράστια σύνολα δεδομένων και να προβλέπει μελλοντικά αποτελέσματα. Ο κλάδος της φιλοξενίας, ως ένας από τους μεγαλύτερους ...
-
Πως η ανάλυση δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων από τα στελέχη ψηφιακού μάρκετινγκ;! - Η εφαρμογή της παραπάνω πρακτικής στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η συντονισμένη και οργανωμένη προσπάθεια μίας εταιρείας να ικανοποιήσει τις ανάγκες του καταναλωτικού της κοινού προωθώντας τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που διαθέτει με τη χρήση ηλεκτρονικών ...
-
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και η εφαρμογή του Digital Marketing την εποχή του covid-19
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Κύριος στόχος της διατριβής είναι η κατανόηση της τεράστιας επίδρασης που επέφερε η πανδημία στον τρόπο που λειτουργούν οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η παρουσίαση των παραγόντων που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων ...
-
Ψηφιακό Μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες-Η περίπτωση του Πλατανιά
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Στη συγκεκριμένη έρευνα παρουσιάζεται η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ για την εξασφάλιση της πληρότητας ξενοδοχειακών μονάδων. Επιχειρείται να εξεταστεί αν είναι εφικτό να αντικαταστήσει πλήρως το ρόλο των τουριστικών ...
-
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων μετά την πανδημία
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Είναι ευρέως γνωστό πώς ο τουρισμός αποτελούσε ανέκαθεν αναπόσπαστο και βασικό μέρος της οικονομίας της Ελλάδας. Σήμερα η ψηφιακή εποχή έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του τουρισμού φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με ...
-
Η επίδραση της διαφήμισης των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Το διαδίκτυο στη σύγχρονη εποχή αποτελεί το ισχυρότερο όπλο των επιχειρήσεων προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Υπάρχουν πολλές μορφές διαδικτυακής προώθησης, αλλά αυτή που θεωρείται ως η πιο ...
-
Στυλ ηγεσίας και εργασιακή ικανοποίηση σε περιβάλλοντα αντιμετώπισης κρίσεων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Από τα παλαιότερα χρόνια αλλά μέχρι και σήμερα στον τομέα τον επιχειρήσεων υπάρχουν και εφαρμόζονται ορισμένα στυλ ηγεσίας από τα ανώτερα στελέχη που την απαρτίζουν, με σκοπό μέσω αυτής να επιτευχθούν τα μέγιστα αποτελέσματα ...
-
Χαρακτηριστικά του εναλλακτικού τουρισμού. Μελέτη περίπτωσης της Φλώρινας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-02)Ο εναλλακτικός τουρισμός τις τελευταίες δεκαετίες έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη με αποτέλεσμα πολλές περιοχές να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού, και να επιδιώκουν την προσέλκυση ...
-
Τα οφέλη του Social Media Marketing σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να μελετηθεί η χρήση του Social Media Marketing (SMM) κατά την λειτουργία και ανάπτυξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, καθώς και να αναλυθούν τα οφέλη που προκύπτουν. Πιο συγκεκριμένα, ...
-
Ψηφιακοί τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Πρόλογος Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της αξιοποίησης διαφόρων ψηφιακών μεθόδων και στρατηγικών για την προώθηση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι είναι μια χώρα με πλούσια ...