HEPHAESTUS Research Repository: Recent submissions
Now showing items 841-860 of 6488
-
Καθεστώτα Ενίσχυσης και Αναπτυξιακά Κίνητρα στον κλάδο του τουρισμού: Η περίπτωση των Αναπτυξιακών Νόμων
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Ο τομέας του τουρισμού αποτελεί, διαχρονικά, μια σημαντική οικονομική δραστηριότητα, με εξαίρεση τα έτη της πανδημίας και τη σχετική καθίζηση που υπέστη, συμβάλλοντας σημαντικά στην παγκόσμια οικονομία και απασχόληση. Σκοπός ...
-
Η ανταπόκριση των τουριστών στα πράσινα ξενοδοχεία
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη , από την οπτική γωνία των «πράσινων» ξενοδοχείων για την διερεύνηση της «πράσινης» συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών σε αυτά. Οι κύριοι ...
-
Το φαινόμενο του υπερτουρισμού και οι τρόποι αντιμετώπισης του
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους και γρηγορότερα αναπτυσσόμενους τομείς σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο που ασκεί μεγάλη δυναμική και προσαρμόζεται στις οικονομικές αλλαγές. ...
-
Ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 στις ευρωπαϊκές μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις. Ο ρόλος της τηλεργασίας
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η πανδημία COVID-19 που έπληξε την παγκόσμια κοινότητα το 2020 επέφερε σημαντικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Στο επιχειρηματικό περιβάλλον, αν και η πανδημία επηρέασε όλες τις ...
-
Τεχνητή Νοημοσύνη, Ρομποτική, Internet of Things και υπερσύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές στον τομέα του Μάρκετινγκ
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Είναι ευρέως γνωστό ότι το μάρκετινγκ έχει την τάση να υιοθετεί τις νέες τεχνολογίες που προκύπτουν σε σύγκριση με τις επιχειρήσεις που δεν επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στις νέες τεχνολογίες. Είναι γεγονός ότι υπάρχει η ανάγκη ...
-
Ερευνητική ανασκόπηση στις διάφορες εφαρμογές Decentralized finance
(Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η αποκεντρωμένη χρηματοδότηση (DeFi) προσφέρει χρηματοοικονομικά μέσα χωρίς να βασίζεται σε μεσάζοντες, όπως χρηματιστηριακές εταιρείες ή τράπεζες. Αντίθετα, χρησιμοποιεί έξυπνα συμβόλαια σε blockchain. Οι πλατφόρμες ...
-
Ο Χάρτης Ταξιδιού του Πελάτη: ένα αποτελεσματικό εργαλείο ανάπτυξης στρατηγικής του συμβατικού και ψηφιακού μάρκετινγκ
(Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Οι καταναλωτές της σύγχρονης κοινωνίας έχουν μετατραπεί σε απαιτητικούς πελάτες οι οποίοι έχοντας όλο και μεγαλύτερη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες, γίνονται ανυπόμονοι και θέλουν να ικανοποιούν τις ανάγκες τους γρήγορα ...
-
Ψηφιακός μετασχηματισμός στη ναυτιλιακή βιομηχανία: Νέα επιχειρηματικά μοντέλα και καινοτόμες υπηρεσίες με τη χρήση της τεχνολογίας
(Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει καινοτόμες τεχνολογίες, σύμφωνα με τις αρχές της Βιομηχανίας 4.0, που επικρατούν σήμερα σε αρκετούς κλάδους αλλά και την εφαρμογή τους στη ναυτιλιακή βιομηχανία, ...
-
Εκτενής Έρευνα Ενδιαφερόμενων Μερών (stakeholders) και Δημιουργία Customer Journey Map για Εφαρμογές Έξυπνης Πόλης Μελέτη περίπτωσης: Δήμος Κατερίνης
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στα Πληροφορικά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο ολοένα αυξανόμενος πληθυσμός των αστικών κέντρων οδηγεί σε αυξημένες απαιτήσεις αναφορικά με την εύρυθμη λειτουργία των πόλεων αλλά και την ποιότητα ζωής και εξυπηρέτησης των πολιτών τους. Η δυνατότητα ικανοποίησης των ...
-
Ανάλυση χρονοσειρών σε μετοχές και κρυπτονομίσματα εν μέσω της πανδημίας του COVID-19
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στα Πληροφορικά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρούσα εργασία αφορά την ανάλυση χρονοσειρών σε μετοχές και κρυπτονομίσματα εν μέσω της πανδημίας του COVID-19. Στην εισαγωγή θέτονται τα ερευνητικά ερωτήματα που έχει σκοπό να απαντήσει, τα οποία είναι, πως οι τιμές ...
-
Προβλήματα Αξιοπιστίας Δικτύων και Προστασία Πληροφοριών
(Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στις μέρες μας είναι αρκετά ορατό όχι μόνο στους επαγγελματίες της Πληροφορικής και ειδικά στους υπεύθυνους ασφάλειας αλλά και σε τρίτους ότι κρίσιμες κρατικές, αμυντικές υποδομές στις προηγμένες δυτικές κοινωνίες δεν ...
-
Blockchain based e – voting systems: εμπιστοσύνη και συμμετοχή των εκλογέων στην εκλογική διαδικασία
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή συνιστά βιβλιογραφική ανασκόπηση, με σκοπό τη μελέτη των ηλεκτρονικών συστημάτων ψηφοφορίας που βασίζονται στην τεχνολογία του Blockchain (Blockchain based e – voting systems) και συγχρόνως ...
-
Ένα ευφυές μοντέλο υποστήριξης λήψης απόφασης για την επιλογή προσωπικού βασισμένο στην εφαρμογή της Ασαφούς Δελφικής Μεθόδου και της Ασαφούς Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας
(Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Οι επιχειρήσεις καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα και αβεβαιότητα, στο οποίο η δυνατότητα λήψης αποφάσεων με αποτελεσματικό τρόπο ...
-
Covid-19: Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση σε κρίση
(2022-04)Η πρόσφατη εξάπλωση της επιδημίας του Covid-19 έχει μεταβάλει τάχιστα τα εκπαιδευτικά δεδομένα υποχρεώνοντας σε αρκετές περιπτώσεις τα σχολεία να λειτουργούν για κάποιο χρονικό διάστημα βασιζόμενα στην εξ αποστάσεως ...
-
COVID-19: Ο ρόλος της εκπαιδευτικής ηγεσίας στην επίλυση των προβλημάτων που προκαλεί η πανδημία
(Conference: 8ου Συνεδρίο «Νέου Παιδαγωγού».At: Αθήνα, 2022-05)Στον διεθνή εκπαιδευτικό χώρο συζητείται έντονα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών ο ρόλος του ηγέτη στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Οι συγκυρίες της τελευταίας χρονιάς έχουν αναγκάσει τον θεσμό της εκπαιδευτικής ...
-
Τα αποτελέσματα της ριζοσπαστικοποίησης στη βία, υπό το πρίσμα των υβριδικών απειλών στην Ευρώπη
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η έννοια της ριζοσπαστικοποίησης στη βία καθώς και οι έννοιες της τρομοκρατίας, της ασφάλειας και του εξτρεμισμού απασχολούν την παγκόσμια κοινότητα. Η ανασφάλεια, που προκαλούν αυτά τα φαινόμενα, δημιουργεί την επιτακτική ...
-
Voters’ Behavior: What Drives Political Consumption in Cyprus? An Analysis of the Behavior of Young Voters
(Springer Nature, 2019)Substantial corresponding has been established between politics, communication and marketing. Through the years there is application of consumer behaviour decision making to voter decision making; there is also parallel ...
-
Η μητρότητα υπό το πρίσμα των ευαγγελικών διηγήσεων
(Πρόγραμμα Θεολογικών Σπουδών, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Η παρουσία της γυναίκας στην Εκκλησιαστική ζωή και η διακονία της υπήρξε ανέκαθεν σημαντική και επεκτείνεται σε πολλούς τομείς. Στην αρχαία Εκκλησία μάλιστα το γυναικείο φύλο είχε αναλάβει περισσότερες αρμοδιότητες, κάτι ...
-
Brand as a Strategic Asset for Cultural Organisations: A Proposal for the Forthcoming Cultural Institution of Pafos
(2019-05-29)Cultural organizations nowadays open up to be more outgoing, a fact that forces them to adopt marketing and consequently to brand themselves in order to gain ground and be capable of accomplishing their mission to the ...
-
Cultural National Branding as a Proposal on the Grounds of the Formation Ministry of Culture of the Republic of Cyprus
(Handbook of research on future policies and strategies for National Branding, 2021-06)The broader notion of national branding has lately evolved to a primary field of research and practice, attracting attention from a wide range of disciplines. Accordingly, the chapter observes the concept of nation's ...