HEPHAESTUS Research Repository: Recent submissions
Now showing items 181-200 of 5945
-
Storytelling και στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ: η περίπτωση των οινοποιείων της Πελοποννήσου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η σημασία του storytelling στη στρατηγική παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ για τον οίνο ως προϊόν αλλά και ως εμπειρία βασίζεται στην επίτευξη στόχων όπως η συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με το brand, η αύξηση ...
-
Τα χαρακτηριστικά των online αξιολογήσεων (reviews) που επιδρούν στην πρόθεση επιλογής τουριστικού καταλύματος: Εμπειρική διερέυνηση επιλογής ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα και την Κύπρο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η παρούσα μελέτη αναφέρεται σε ένα σύγχρονο ζήτημα, αυτό των online reviews και εξετάζει την επίδραση που έχουν τα reviews σε ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην λήψη της αγοραστικής απόφασης για τα τουριστικά ...
-
Νευρομάρκετινγκ: Πως τα συναισθήματα επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων και τι ρόλο διαδραματίζουν οι πέντε αισθήσεις
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η επιστήμη του Νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν αναδυόμενο κλάδο στο marketing που αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος ευθύνεται για όλες τις αποφάσεις των ατόμων- αγοραστικές και μη. Οι περισσότερες ...
-
Η επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης του Covid-19 από τους Δημόσιους Φορείς Υγείας στο διαδίκτυο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Στην εποχή του κορονοϊού, τα social media διαδραμάτισαν σπουδαίο ρόλο τόσο ως προς τις υγειονομικές όσο και τις κυβερνητικές υπηρεσίες του δημοσίου στη διάδοση πληροφοριών σχετικά με τις συνθήκες, τους κινδύνους και τα ...
-
Η σκιαγράφηση του ιδανικού ηγέτη μέσω της αξιολόγησης των στάσεων εργαζομένων μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Ο ρόλος που διαδραματίζει ο ηγέτης μιας σχολικής μονάδας είναι μεγάλος και επηρεάζει άμεσα, τόσο την άμεση λειτουργία του σχολείου και τα μαθησιακά αποτελέσματα, όσο και την εργασιακή ικανοποίηση και τα επίπεδα οργανωσιακής ...
-
B2B Σχέσεις με την χρήση ψηφιακής Τεχνολογίας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Η Ελλάδα κατάφερε να βελτιώσει την θέση της στην χρήση ψηφιακής τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια μέσα από την ψηφιακή ωριμότητα των δημοσίων υπηρεσιών αλλά ακόμα έχει σημαντικό έδαφος να καλύψει για να μπορέσει να πλησιάσει ...
-
Διαφημίσεις και προσφορές στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και επιρροή τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην ελληνική αγορά
(2023-01)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έχει αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές δέχονται – παρακολουθούν τις προσφορές και τα διαφημιστικά μηνύματα. Στις μέρες μας, τα παραδοσιακά μέσα προβολής διαφημίσεων ...
-
Στρατηγική επιχειρησιακού μάρκετινγκ και NFTs
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Τα NFTs και η τεχνολογία blockchain έχουν φέρει μια επανάσταση τα τελευταία χρόνια σε σημαντικούς τομείς, όπως τον τομέα των συναλλαγών και της ψηφιοποίησης αντικειμένων. Λόγω της καινούριας τεχνολογίας την οποία εκπροσωπούν ...
-
Τα social meddia και το ψηφιακό μάρκετινγκ στην σημερινή εποχή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η τρέχουσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στο ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την χρήση τους από τις επιχειρήσεις και στην σημαντικότητα τους ως προς την προβολή και λειτουργία της κάθε επιχείρησης. Η ...
-
Content marketing - Ως μέρος μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ και η απήχηση του στους καταναλωτές
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με το Content Marketing ή μάρκετινγκ περιεχομένου και έχει ως στόχο να αναδείξει τους λόγους για τους οποίους έχει δημιουργηθεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τα ...
-
Πώς τα CRM συστήματα βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Καθώς ο ανταγωνισμός και η μάχη της επιβίωσης των επιχειρήσεων είναι καθημερινό φαινόμενο, οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να μπορέσουν δώσουν λύσεις σε αυτήν την πρόκληση. Η ανάπτυξη των CRM συστημάτων αποτελεί βασικό ...
-
Σχέσεις αναποφασιστικότητας και αυτοαποτελεσματικότητας σταδιοδρομίας με τη σχολική επίδοση των εφήβων: διερεύνηση ατομικών διαφορών
(Διδακτορικό Πρόγραμμα Ψυχολογίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-09)Στην εργασία αυτή διερευνώνται οι σχέσεις μεταξύ της αναποφασιστικότητας και βεβαιότητας σταδιοδρομίας και της αυτοαποτελεσματικότητας λήψης αποφάσεων σταδιοδρομίας με τη σχολική επίδοση των εφήβων. Επίσης, ελέγχθηκαν ...
-
Επιπολιτισμός, εθνική ταυτότητα και αυτοεκτίμηση: μια συγκριτική ερευνητική προσέγγιση σε γηγενείς μαθητές και μαθητές πολιτισμικά διαφορετικών ομάδωβ πο9υ φοιτούν σε κυπριακά δημοτικά σχολεία
(Διδακτορικό Πρόγραμμα Ψυχολογίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Η έρευνα αυτή είχε ως σκοπό να μελετήσει τις διεργασίες επιπολιτισµού των μεταναστών μαθητών ηλίκιας 11 – 12 ετών και να συγκρίνει την κοινωνική προσαρμογή, τη διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας και τα επίπεδα αυτοεκτίμησης ...
-
Μικρασιάτες πρόσφυγες στην Κύπρο, προσπάθειες περίθαλψης
(Εκδόσεις Σιδέρης, 2022-10)To Εθνικό Συμβούλιο, πολιτικό σώμα υπό τον έλεγ- χο της Αρχιεπισκοπής, συγκάλεσε συνεδρία στις 10-23 Σεπτεμβρίου του 1922 με αποκλειστικό θέμα συζήτησης την περίθαλψη των προσφύγων. Ήδη εί- χαν αρχίσει να καταφθάνουν ...
-
Μια επιστολή του Κύριλλου Γ΄ προς τον Ελευθέριο Βενιζέλο
(2021-07)Εντρυφώντας στο αρχείο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου εντοπίσαμε από σπόντα-επιστολή του Αρχιεπισκόπου Κύπρου Κύριλλου Γ' προς τον Ελευθέριο Βενιζέλολ, γραμμένη τον Ιούνιο του 1923. Εκείνο το διαστημα ο Βενιζέλος ήταν στη ...
-
Package Travel Contract
(Edward Elgar Publishing, 2022-08-25)Package travel represents a significant part of the travel market. In November 2015, ‘Directive (EU) 2015/2302 of the European Parliament and of the Council of 25 November 2015 on package travel and linked travel arrangements’ ...
-
Θρησκευτικός- Προσκυνηματικός Τουρισμός: η εικόνα προορισμού τριών ιερών προσκυνημάτων στο νομό Ιωαννίνων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την εικόνα προορισμού των θρησκευτικών προσκυνημάτων μέσα από την οπτική των τουριστών. Πιο συγκεκριμένα, αναλύθηκαν τα συστατικά της εικόνας του προορισμού, οι παράγοντες που ...
-
Η δημιουργία αξίας στις χερσαίες μεταφορές τουρισμού στο πλαίσιο της βελτιστοποίησης της ποιότητας των τουριστικων υπηρεσιών στα ελληνικά νησιά. Η περίπτωση του νομού Χανίων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθούν οι χερσαίες υπηρεσίες τουριστικών μεταφορών, να γίνουν κατανοητά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι τουρίστες καθώς και οι οδηγοί των εν λόγω εταιριών και ως ...
-
Η διαχείριση και η αντιμετώπιση παραπόνων των πελατών σε τουριστικές επιχειρήσεις και οι επιδράσεις τους στις ξενοδοχειακές μονάδες στα social media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Στην παρούσα εργασία θα γίνει μία ανάλυση για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που θα αφορά την Διαχείριση παραπόνων των πελατών που γίνεται μέσω των διάφορων ιστότοπων.Η έρευνα παρουσιάζει τα παράπονα και τις κριτικές που ...
-
Τα πέντε στάδια του ταξιδιού και ο ρόλος τους στη λήψη της ταξιδιωτικής απόφασης - μια εμπειρική έρευνα σε Έλληνες τουρίστες
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Τα στάδια του ταξιδιού ανήκουν στο τομέα του τουρισμού και πολλές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο οφείλουν να τα εντάσσουν στο στρατηγικό τους πλάνο. Γνωρίζοντας την στιγμή που ένας ταξιδιώτης ...