Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Title
Now showing items 57-76 of 99
-
Ο ρόλος και η σημασία των ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ, των νέων τεχνολογιών και της εμπειρίας του πελάτη στις υπηρεσίες που προσφέρουν οι εταιρίες ενέργειας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία παραθέτει και αναλύει την Ψηφιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι εταιρίες ενέργειας στην Ελληνική αγορά, ενώ ταυτόχρονα προσδιορίζει τον ρόλο που έχουν τα ψηφιακά εργαλεία σε αυτή ...
-
Ο ρόλος της Εικονικής Πραγματικότητας στη συμπεριφορά των φιλοξενούμενων: Μία εμπειρική έρευνα στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η ένταξη της τεχνολογίας της Εικονικής Πραγματικότητας στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων, για καλύτερη προβολή των χώρων τους, έχει ήδη αρχίσει να χρησιμοποιείται σε μεγάλο ποσοστό σε τουριστικά καταλύματα ανά τον κόσμο. Η ...
-
Ο ρόλος της μουσικής στο ψηφιακό marketing και τα social media. Μελέτη σχετικά με τον τρόπο και τον βαθμό που επηρεάζει η μουσική την συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταναλωτή (e-Consumer Behavior)
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η εξέλιξη στον τομέα της τεχνολογίας, των ηλεκτρονικών εφαρμογών, της μουσικής βιομηχανίας και του τρόπου που μπορούν να συμβάλλουν στον τομέα της διαφήμισης είναι ζητήματα που απασχολούν εντόνως τον τομέα των επιχειρήσεων. ...
-
Ο ρόλος της Παγκοσμιοποίησης και του Διεθνούς Περιβάλλοντος στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Το παρόν κείμενο Μεταπτυχιακής Διατριβής αφορά τη μελέτη του ρόλου της παγκοσμιοποίησης και του διεθνούς περιβάλλοντος στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αρχικά, θα αναλυθούν οι έννοιες του φαινομένου της παγκοσμιοποίησης, του ...
-
Ο ρόλος του Digital Marketing και των Social Media σε μεγάλες επιχειρήσεις- Περιπτωσιακή μελέτη της WIND
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-10)Η ανάπτυξη της τεχνολογία και του διαδικτύου ειδικά τα τελευταία χρόνια γεννά πολλές αλλαγές σε διάφορους τομείς της κοινωνίας. Η ανάπτυξη και εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η αύξηση των χρηστών παγκοσμίως, ...
-
Ο ρόλος του social media marketing για τους κινηματογράφους της Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο κινηματογράφος ήταν ανέκαθεν ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους ψυχαγωγίας. Τη σημερινή εποχή, όμως, οι κινηματογράφοι ως επιχειρήσεις προβολής ταινιών έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες. Παράλληλα υπάρχει ...
-
Ο ρόλος του Νευρομάρκετινγκ στην συμπεριφορά καταναλωτή. Με ποιους τρόπους και σε τι βαθμό επηρεάζει τις προτιμήσεις των ατόμων κατά την διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η επιστήμη του Νευρομάρκετινγκ αποτελεί ένα πεδίο του Μάρκετινγκ που παρουσιάζει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα σύγχρονα στελέχη μάρκετινγκ και τις επιχειρήσεις, καθώς μελετώνται διεξοδικά οι αποφάσεις και η απόκριση του ...
-
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων μετά την πανδημία
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Είναι ευρέως γνωστό πώς ο τουρισμός αποτελούσε ανέκαθεν αναπόσπαστο και βασικό μέρος της οικονομίας της Ελλάδας. Σήμερα η ψηφιακή εποχή έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του τουρισμού φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με ...
-
Ο ρόλος των influencers στον τουριστικό κλάδο: έρευνα στην Ελλάδα για την επίδρασή τους στις προθέσεις των τουριστών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-08-10)Το διαδίκτυο εισάγει ένα νέο περιβάλλον ευκαιριών για το μάρκετινγκ, αναγκάζοντας τις επιχειρήσεις να βασίζονται λιγότερο στα παραδοσιακά εργαλεία μάρκετινγκ και να δίνουν όλο και περισσότερη βαρύτητα στις νέες τεχνολογίες ...
-
Ο Στρατηγικός Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην Επωνυμία των Επιχειρήσεων, στην Κοινοποίηση & Πρόθεση Αγοράς των Πελατών στην Εστίαση
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας προέκυψε ότι παρότι υπάρχουν αρκετές έρευνες που να διερευνούν γενικά την επίδραση του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εικόνα των επιχειρήσεων στον τομέα της εστίαση, ...
-
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και η εφαρμογή του Digital Marketing την εποχή του covid-19
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Κύριος στόχος της διατριβής είναι η κατανόηση της τεράστιας επίδρασης που επέφερε η πανδημία στον τρόπο που λειτουργούν οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η παρουσίαση των παραγόντων που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων ...
-
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Ελλάδας, τηλεργασία και οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της αποκεντρωμένης Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Αντικείμενο ενασχόλησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Ελλάδος, η τηλεργασία και τα οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της αποκεντρωμένης Ελλάδας. Κατά ...
-
Οι Μάρκετινγκ Περιεχομένου Διαφημίσεις Στα Έξυπνα Ηχεία Και Πως Επηρεάζουν Τις Αγοραστικές Συνήθειες Καταναλωτών 19-35 Ετών Στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Τα έξυπνα ηχεία αποτελούν ένα είδος τεχνολογίας που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα. Όλο και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν την χρήση τους με σκοπό την φωνητική αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και την ...
-
Οι προκλήσεις στην χρησιμοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ ως εργαλείου για τη βελτίωση των πωλήσεων σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η πρακτική εφαρμογή διαφόρων ψηφιακών πλατφορμών στον επιχειρηματικό τομέα έχει προσφέρει νέες ευκαιρίες, καθώς ο σημερινός παγκοσμιοποιημένος κόσμος βασίζεται στο διαδίκτυο ως μια αξιόπιστη πηγή αξιόπιστων πληροφοριών που ...
-
«Προώθηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης»
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Εν έτη 2023 παρατηρούμε ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν εκτενώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή τους ζωή. Οι χρήστες μπορούν να συνομιλούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες με τη βοήθεια του διαδικτύου πολύ πιο ...
-
Πψτ το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι πρακτικές επικοινωνίας αυξάνουν τις αγορές κρασιού
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εν λόγω εργασία έχει σαν πυρήνα μελέτης της, τη συμβολή τoυ ψηφιακoύ marketing και των στρατηγικών επικοινωνίας στην άνoδo των αγορών από τους καταναλωτές στον κλάδo της oινoπoιίας. Ειδικότερα, o βασικός στόχος της ...
-
Πώς τα CRM συστήματα βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Καθώς ο ανταγωνισμός και η μάχη της επιβίωσης των επιχειρήσεων είναι καθημερινό φαινόμενο, οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να μπορέσουν δώσουν λύσεις σε αυτήν την πρόκληση. Η ανάπτυξη των CRM συστημάτων αποτελεί βασικό ...
-
Πώς το CRM επηρεάζει την εμπλοκή (engagement) των καταναλωτών/πελατών μίας μικρομεσαίας επιχείρησης στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-08)Μελετώντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία αλλά και μέσω προσωπικών συνεντεύξεων με επαγγελματίες του ευρύτερου κλάδου της Επικοινωνίας, η παρούσα διπλωματική θα επιχειρήσει να εντοπίσει πως τα συστήματα Customer Relationship ...
-
Πως η ανάλυση δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων από τα στελέχη ψηφιακού μάρκετινγκ;! - Η εφαρμογή της παραπάνω πρακτικής στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η συντονισμένη και οργανωμένη προσπάθεια μίας εταιρείας να ικανοποιήσει τις ανάγκες του καταναλωτικού της κοινού προωθώντας τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που διαθέτει με τη χρήση ηλεκτρονικών ...
-
Πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την επιχείρηση, φέρνει αυτή πιο κοντά στους υπάρχοντες και στους υποψήφιους εργαζομένους της, μετατρέποντάς την ενδεχομένως σε πιο ανθρώπινη, διαφανή και φιλική
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-06)Ο βασικός στόχος της παρούσης εργασίας, αναφέρεται στην συλλογή, επεξεργασία, ανάλυση και συζήτηση βιβλιογραφικών δεδομένων μέσα από επιστημονικά άρθρα αλλά και την χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για το πως η χρήση των ...