Department of Economics and Business: Recent submissions
Now showing items 421-440 of 897
-
Η διαχείριση κρίσεων Υγείας μέσα από διαφορετικά συστήματα υγείας. Μια συστηματική ανασκόπηση
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο τομέας της διαχείρισης κρίσεων αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της ανθρωπότητας και συγκεκριμένα του τομέα της υγείας. Και αυτό γιατί κρίσεις υπάρχουν και εκδηλώνονται στην καθημερινότητα, τις περισσότερες ...
-
Η μετασχηματιστική ηγεσία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στον νομό Θεσσαλονίκης: θεωρία ή πράξη
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ένα από τα πιο φλέγοντα, πολυσύνθετα και ακανθώδη ζητήματα που αφορούν σήμερα τη διοίκηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, την ηγεσία στην εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκαν τα μοντέλα ...
-
Οι συνέπειες της Ελληνικής κρίσης χρέους (2009-2018) στην Ελληνική εκπαίδευση και η αντιμετώπιση της από την εκπαιδευτική ηγεσία.
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή, αναφέρεται στην ελληνική οικονομική κρίση της περιόδου 2009-2018 και επιχειρεί να αναδείξει τις επιπτώσεις της για τη μέση εκπαίδευση και την αντιμετώπιση των δυσμενών καταστάσεων, που ...
-
Θεωρητικές προσεγγίσεις για τον ρόλο του διευθυντή στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Οι βασικές ενότητες της παρούσας μελέτης έχουν ως εξής: α) Η διαμόρφωση του σχολικού κλίματος και τα μοντέλα ηγεσίας, β) Η Προσωπικότητα του διευθυντή (Πέντε μεγάλοι παράγοντες) και ο ρόλος της στη διαμόρφωση των διαπροσωπικών ...
-
Η περίπτωση τουριστικής ανάπτυξης Ελλάδας-Αλβανίας μέσω ενός δικτύου πόλεων
((Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στην συνεχώς εξελισσόμενη και απαιτητική παγκόσμια τουριστική αγορά, η σημαντικότερη τάση είναι η ζήτηση για τα βιωματικά ταξίδια. Οι διαδρομές και τα δίκτυα πόλεων, ιδίως διαφορετικών χωρών, κερδίζουν όλο και περισσότερο ...
-
Ο ρόλος του social media marketing για τους κινηματογράφους της Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο κινηματογράφος ήταν ανέκαθεν ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους ψυχαγωγίας. Τη σημερινή εποχή, όμως, οι κινηματογράφοι ως επιχειρήσεις προβολής ταινιών έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες. Παράλληλα υπάρχει ...
-
Η συμπεριφορά του καταναλωτή και η διαμόρφωση του brand loyalty των Ελλήνων καταναλωτών στο λιανεμπόριο εν μέσω της υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εκδήλωση της υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν και αγοράζουν προϊόντα και brands. Με γνώμονα τη νέα πραγματικότητα, σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ...
-
Ξενοδοχειακές Μονάδες και Υπηρεσίες Καλής Ζωήsς
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο τουρισμός στην Ελλάδα θεωρείται η βαριά βιομηχανία της. Πλήθος τουριστών συρρέουν κάθε χρόνο στα ελληνικά νησιά και στις παραθαλάσσιες περιοχές προκειμένου να απολαύσουν τον ήλιο, τη θάλασσα, το φαγητό και τις ομορφιές ...
-
Τεχνικές παρακίνησης των στελεχών των ένοπλων δυνάμεων του στρατού ξηράς και σύνδεση εργασιακής ικανοποίησης με ανταμοιβές
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στην παρούσα εργασία μελετάται το ζήτημα της εργασιακής ικανοποίησης στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων του στρατού Ξηράς και διερευνώνται οι τρόποι παρακίνησης του ελληνικού στρατού, όπως επίσης και πραγματοποιείται σύνδεση ...
-
Διερεύνηση του βαθμού προσαρμογής των ελληνικών μικρομεσαίων αγροτικών επιχειρήσεων στα νέα ψηφιακά δεδομένα και δυνατότητες ανάπτυξης στην ελληνική και ξένη αγορά με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εργασία αυτή θα ασχοληθεί με την προσαρμογή των ελληνικών μικρών αγροτικών επιχειρήσεων στα νέα ψηφιακά δεδομένα. Αρχικά επεξηγούνται κάποιοι όροι σχετικοί με το θέμα. Οι όροι αυτοί αφορούν την οικονομία 4.0, το διαδίκτυο ...
-
Η υιοθέτηση του digital marketing και η επίδραση του σε ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις την περίοδο της πανδημίας.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η πανδημία το 2019 καθόρισε το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον, με την αναστολή όλης της οικονομίας να δημιουργεί μια ύφεση. Η ύφεση προκάλεσε παγκόσμια διαταραχή σε όλο το οικονομικό περιβάλλον επηρεάζοντας έτσι καταναλωτές ...
-
Η συμβολή του ψηφιακού Μάρκετινγκ και του ψηφιακού μετασχηματισμού στην ανάπτυξη του ασφαλιστικού τομέα.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο Σκοπός της εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας είναι η θεωρητική μελέτη της ένταξης του ψηφιακού μάρκετινγκ στον ασφαλιστικό τομέα και με ποιούς τρόπους αυτό είχε θετικό αντίκτυπο στις ασφαλιστικές εταιρείες και την ...
-
Η χρήση του Instagram: Τα κίνητρα και τα χαρακτηριστικά των χρηστών στην Κύπρο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στις μέρες μας, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής ως μέσο επικοινωνίας και πληροφόρησης, αλλά διαδραματίζουν ...
-
Τα κίνητρα που ωθούν τους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και πως έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά με βάση την διαμόρφωση των νέων τάσεων στα φαρμακεία
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-01)Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι ένας σχετικά καινούργιος κλάδος στον τομέα του μάρκετινγκ που εξετάζει το πως διαμορφώνεται η συμπεριφορά του καταναλωτή ανάλογα με την κάθε κατάσταση. Από την άλλη, η ραγδαία τεχνολογική ...
-
Πώς επηρέασε το Covid-19 τις επιλογές προορισμών των Ελλήνων τουριστών
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Την τελευταία δεκαετία έχει παρατηρηθεί ραγδαία εξέλιξη και ανάπτυξη του τουρισμού παγκοσμίως και συγχρόνως των υπολοίπων κλάδων που επωφελούνται από το κλάδο του τουρισμού. Από το Μάρτιο του 2020 υπήρξε ραγδαία πτώση λόγω ...
-
Η συν-δημιουργία αξίας (co creation) μέσω κινητών συσκευών ως μέσο δημιουργίας νέων υπηρεσιών στο ξενοδοχειακό κλάδο στην εποχή του Covid-19.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η συν-δημιουργίας αξίας αποκτά όλο και μεγαλύτερο έδαφος στη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ αλλά και στο κλάδο της φιλοξενίας, καθώς ο πελάτης δεν είναι πλέον παθητικός αποδέκτης της αξίας αλλά δημιουργεί από κοινού με την ...
-
Μελέτη για τη χρήση των τεχνολογιών AI (Artificial Intelligence) και IoT (Internet of Things) πριν και μετά την πανδημία Covid-19 και πως συμβάλλουν στην βιωσιμότητα των ελληνικών Startup επιχειρήσεων. Η περίπτωση της BibeCoffee
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρούσα διπλωματική μελέτη αποτελεί μια ανάλυση για την χρήση και την εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT). Παράλληλα εξετάζει το καθοριστικό ρόλο που ...
-
Η Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της οργάνωσης των λογιστικών εργασιών, με την εφαρμογή των Ε.Λ.Π. σε συνάρτηση με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στις Ελληνικές Επιχειρήσεις, σύμφωνα με τις απόψεις λογιστών και στελεχών λογιστηρίου επιχειρήσεων.
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στις μέρες μας γίνεται συχνά λόγος για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην οργάνωση και διοίκηση των επιχειρήσεων. Οι ραγδαίες εξελίξεις σε τεχνολογικό, επιστημονικό και οικονομικό επίπεδο, επιβάλουν επιτακτικά την ...
-
Πψτ το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι πρακτικές επικοινωνίας αυξάνουν τις αγορές κρασιού
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εν λόγω εργασία έχει σαν πυρήνα μελέτης της, τη συμβολή τoυ ψηφιακoύ marketing και των στρατηγικών επικοινωνίας στην άνoδo των αγορών από τους καταναλωτές στον κλάδo της oινoπoιίας. Ειδικότερα, o βασικός στόχος της ...
-
Παθολογίες και ευκαιρίες στην διοίκηση ανθρώπινου παράγοντα στις ξενοδοχειακές μονάδες : συμπεράσματα από τρείς μελέτες περιπτώσεων
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρακάτω εργασία σχετίζεται με την διοίκηση ανθρώπινου παράγοντα στις ξενοδοχειακές μονάδες. Χωρίζεται σε δύο σκέλη. Το πρώτο παρουσιάζει μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση την διαχείριση ανθρώπινου παράγοντα στον ...