Department of Economics and Business: Recent submissions
Now showing items 441-460 of 897
-
Με ποιους τρόπους το Instagram και οι influencers επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση των νέων ηλικίας 18-29 στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Μέσα από αυτή την διπλωματική εργασία που πραγματοποιήθηκε σκοπός ήταν να γίνει κατανοητό σε ένα μεγάλο βαθμό το μέγεθος της επιρροή που μπορεί να ασκήσει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το instagram στο νεανικό ...
-
Πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει την επωνυμία, την αναγνωρισιμότητα και τη σχέση με τους καταναλωτές: Η περίπτωση των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων στην Βόρεια Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο αγρό – διατροφικός κλάδος αποτελεί έναν από τις σημαντικότερους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας του συνόλου των προϊόντων, ιδιαίτερα σημαντικός για την εθνική οικονομία και τη διατήρηση αρκετών χιλιάδων θέσεων απασχόλησης ...
-
Το παράδοξο της ιδιωτικότητας των δεδομένων έναντι της εξατομίκευσης περιεχομένου: Μία ανάλυση μέσω διάθεσης διαμοιρασμού προσωπικών δεδομένων και κλιμάκων εμπειρίας του πελάτη
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, έγινε προσπάθεια να αποτυπωθούν πορίσματα που έχουν άμεση σχέση με την ιδιωτικότητα και το διαμοιρασμό των προσωπικών δεδομένων, αλλά και την αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων που ...
-
Μελέτη της δυνατότητας των social media πλατφορμών να χτίσουν υψηλό customer engagement
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Τα social media έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο που επικοινωνούν οι επιχειρήσεις με τους πελάτες ,δημιουργώντας μια δημόσια πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ των εταιρειών και των καταναλωτών. Η εμπλοκή στα μέσα κοινωνικής ...
-
Η διαχείριση κρίσεων στο ψηφιακό περιβάλλον στον κλάδο των φαρμακευτικών εταιρειών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Η παρούσα ερευνητική εργασία εξετάζει τον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (με κύρια αναφορά σε Facebook, Twitter, Youtube και Linkedin) στη διαχείριση κρίσεων στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται ...
-
Sentiment Analysis for Marketing: A Case Study on Twitter
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)Understanding the consumer public's perspective is a well-known issue that affects all businesses. Nowadays, social media precisely reflects the public's sentiments and thoughts on current events. Twitter, in particular, ...
-
Ο ρόλος του φύλου στην ηγεσία
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει το ρόλο του φύλου στην ηγεσία. Για την διεξαγωγή της χρησιμοποιείται η μέθοδος της βιβλιογραφικής έρευνας, η οποία αποτελεί μία από τις πιο γνωστές μεθόδους δευτερογενούς ...
-
Ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, η σημασία του branding
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Το σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον έχει αλλάξει τον τρόπο που οι μάρκες αναπτύσσονται και προωθούνται. Οι καταναλωτές πλέον γνωρίζουν τους τρόπους που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να συλλέγουν πληροφορίες και να ...
-
Examing and defining mobbing and work harassment
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)The purpose of this dissertation is to read, examine, understand and prove that verbal violence (abuse), bullying or Mobbing and aggression displayed in workplaces does exists. In this study will present and carry out ...
-
Evaluating the impact of credit risk management on the financial performance of commercial banks in Nigeria
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)This study was carried out to evaluate the impact of credit risk management on the financial performance of selected commercial banks in Nigeria from (2011-2020) using CAMEL ratios. The CAMEL ratios acronym stands for: ...
-
Product packaging; an assessment of its influence on consumer buying behaviour and consumer perception
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2021)Having an in-depth knowledge of consumers’ buying behaviour and their perception in relation to each packaging element has become critical to the success of a product in today’s business environment which is highly ...
-
Factors affecting business valuations for IPO purposes: A case study of Airbnb
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)The subject company, Airbnb, managed to file its Initial Public Offering amid a global epidemic, which raises several inquiries. The purpose of the current research is to conduct a detailed analysis of Airbnb to discover ...
-
Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 σε Resort – Μελέτη Περίπτωσης: Costa Navarino
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η ταχεία διασπορά της πανδημίας κατά τις αρχές του 2020 οδήγησε στην δημιουργία πρωτόγνωρων συνθηκών διαβίωσης, με αποτέλεσμα να αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα των ανθρώπων. Στο επίκεντρο αυτής της καθημερινότητας ...
-
Διαχείριση ποικιλομορφίας ανθρώπινου δυναμικού στις σύγχρονες ελληνικές ιδιωτικές επιχειρήσεις: ύπαρξη ή μη ισότητας σε νευραλγικές θέσεις;
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Έναυσμα για την εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η ανισότητα που κυριαρχεί ανάμεσα στους άνδρες και της γυναίκες, ακόμη και σήμερα. Η μελέτη έχει επικεντρωθεί στην έρευνα της ύπαρξης ή μη ισότητας, σε ...
-
Διαχείριση έργων ΣΔΙΤ - ο ψηφιακός μετασχηματισμός στον ελληνικό δημόσιο τομέα και οι προοπτικές του
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η διερεύνηση του βαθμού όπου είναι αναγκαία η μετεξέλιξη της δημόσιας διοίκησης προς το συμφέρον της κοινωνίας και το βαθμό κατά τον οποίο η ελληνική κοινωνία είναι ικανή να αφομοιώσει ...
-
The Collapse of Cooperative Movement and its impact in the communities of rural areas
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)The specific thesis intents to highlight the significant role of the cooperative movement in Cyprus society and especially in rural areas. The COOP movement as an institutional enterprise was important and played a ...
-
Promotion of taxi services in Paphos via social media. The case study of the company “ChristosTaxi” Facebook Page.
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)This paper examines practices of promoting taxi services in Paphos via social media, with particular emphasis on Facebook. The type of research that the author conducted is qualitative research. Gathered data has been ...
-
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον ιδιωτικό τομέα. Ο ρόλος της Υποκίνησης στην Ικανοποίηση των εργαζομένων και τη βελτίωση της Απόδοσης
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Το σύστημα επιβράβευσης και η εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων στις μέρες μας είναι το πρόβλημα κάθε εταιρείας. Κάθε εταιρεία πρέπει να βρει ένα καλό και καταρτισμένο Ανθρώπινο Δυναμικό και να οργανώσει την εργασία ...
-
Η αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων κατά την περίοδο του Covid-19 και οι σύγχρονες μέθοδοι αντίληψης της
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στη παρούσα διπλωματική εργασία θα εξεταστεί η συμπεριφορά και στάση των Ελλήνων καταναλωτών στη διάρκεια του Covid-19 και θα ερευνηθούν διάφορες νέες μέθοδοι αντίληψης συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα θα αναλυθούν τα γνωρίσματα ...
-
User generated branding και μόδα: μια μελέτη του πως το οπτικό περιεχόμενο που μοιράζονται οι χρήστες στο Instagram επηρεάζει τη δημιουργία brand equity – Tο παράδειγμα της MONKI
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να ερευνήσει τον συσχετισμό του user generated branding με το στοιχείο του brand equity, μέσα από το οπτικό περιεχόμενο που κοινοποιούν οι μάρκες στα social media. Εντοπίζοντας ένα ...