Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Issue Date
Now showing items 21-40 of 145
-
Ο ρόλος του social media marketing για τους κινηματογράφους της Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο κινηματογράφος ήταν ανέκαθεν ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους ψυχαγωγίας. Τη σημερινή εποχή, όμως, οι κινηματογράφοι ως επιχειρήσεις προβολής ταινιών έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες. Παράλληλα υπάρχει ...
-
Η χρήση του Instagram: Τα κίνητρα και τα χαρακτηριστικά των χρηστών στην Κύπρο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στις μέρες μας, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής ως μέσο επικοινωνίας και πληροφόρησης, αλλά διαδραματίζουν ...
-
Μελέτη για τη χρήση των τεχνολογιών AI (Artificial Intelligence) και IoT (Internet of Things) πριν και μετά την πανδημία Covid-19 και πως συμβάλλουν στην βιωσιμότητα των ελληνικών Startup επιχειρήσεων. Η περίπτωση της BibeCoffee
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η παρούσα διπλωματική μελέτη αποτελεί μια ανάλυση για την χρήση και την εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT). Παράλληλα εξετάζει το καθοριστικό ρόλο που ...
-
Με ποιους τρόπους το Instagram και οι influencers επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση των νέων ηλικίας 18-29 στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Μέσα από αυτή την διπλωματική εργασία που πραγματοποιήθηκε σκοπός ήταν να γίνει κατανοητό σε ένα μεγάλο βαθμό το μέγεθος της επιρροή που μπορεί να ασκήσει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το instagram στο νεανικό ...
-
Η συμβολή του ψηφιακού Μάρκετινγκ και του ψηφιακού μετασχηματισμού στην ανάπτυξη του ασφαλιστικού τομέα.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο Σκοπός της εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας είναι η θεωρητική μελέτη της ένταξης του ψηφιακού μάρκετινγκ στον ασφαλιστικό τομέα και με ποιούς τρόπους αυτό είχε θετικό αντίκτυπο στις ασφαλιστικές εταιρείες και την ...
-
Η συμπεριφορά του καταναλωτή και η διαμόρφωση του brand loyalty των Ελλήνων καταναλωτών στο λιανεμπόριο εν μέσω της υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εκδήλωση της υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν και αγοράζουν προϊόντα και brands. Με γνώμονα τη νέα πραγματικότητα, σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ...
-
Πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει την επωνυμία, την αναγνωρισιμότητα και τη σχέση με τους καταναλωτές: Η περίπτωση των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων στην Βόρεια Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο αγρό – διατροφικός κλάδος αποτελεί έναν από τις σημαντικότερους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας του συνόλου των προϊόντων, ιδιαίτερα σημαντικός για την εθνική οικονομία και τη διατήρηση αρκετών χιλιάδων θέσεων απασχόλησης ...
-
Το παράδοξο της ιδιωτικότητας των δεδομένων έναντι της εξατομίκευσης περιεχομένου: Μία ανάλυση μέσω διάθεσης διαμοιρασμού προσωπικών δεδομένων και κλιμάκων εμπειρίας του πελάτη
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, έγινε προσπάθεια να αποτυπωθούν πορίσματα που έχουν άμεση σχέση με την ιδιωτικότητα και το διαμοιρασμό των προσωπικών δεδομένων, αλλά και την αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων που ...
-
Εφαρμογές στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ που βοήθησαν στην κερδοφορία των επιχειρήσεων στην Κύπρο κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση της εφαρμογής στρατηγικών digital marketing στις εταιρείες οποίες πλήγηκαν κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19 στην Κύπρο. Το έργο υλοποιήθηκε μέσα από τρεις φάσεις. ...
-
Τεχνητή Νοημοσύνη, Ρομποτική, Internet of Things και υπερσύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές στον τομέα του Μάρκετινγκ
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Είναι ευρέως γνωστό ότι το μάρκετινγκ έχει την τάση να υιοθετεί τις νέες τεχνολογίες που προκύπτουν σε σύγκριση με τις επιχειρήσεις που δεν επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στις νέες τεχνολογίες. Είναι γεγονός ότι υπάρχει η ανάγκη ...
-
Σύγχρονες περιβαλλοντικές προκλήσεις στο μάρκετινγκ - ο ρόλος της καινοτομίας στην απόδοση
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Στη παρούσα εποχή, η καινοτομία λογίζεται μια εξαιρετικής σημασίας μεταβλητή για κάθε, οργανισμό που δραστηριοποιείται στο τωρινό περιβάλλον. Καθώς η ταχύτητα διεξαγωγής νέων εξελίξεων έχει αυξηθεί, έχει γίνει συνολικά ...
-
Nudge Marketing: Τεχνικές και στρατηγικές που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων και πως αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε μια νεοφυής εταιρία. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Seiunica
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Ο βασικός σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της έννοιας και της συμβολής του Nudge Marketing στη λήψη αγοραστικών αποφάσεων, ειδικά σε ό,τι αφορά την ψηφιακή πραγματικότητα. Η ώθηση, ως μια τεχνική ...
-
Neuromarketing και Συσκευασία: Πώς το μυαλό των καταναλωτών καθορίζει το σχεδιασμό μιας συσκευασίας, προς όφελος των εταιρειών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα έρευνα μελετά τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μία συσκευασία και, στη συνέχεια, μελετά τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψη αυτή, μπορεί να καθορίσει τον (επανα)σχεδιασμό μίας συσκευασίας, αξιοποιούμενη ...
-
Συμπεριφορά καταναλωτών και υπηρεσίες διανομής κατά την πανδημία και τα lock down στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Το 2020 ξεκίνησε μία πανδημία του ιού SARS COV-19 ή όπως έμεινε γνωστός COVID-19, που είχε ως αποτέλεσμα την εξάπλωση της σε όλο τον πλανήτη, με πολλά θύματα να καταλήγουν και να γίνεται απαραίτητη η έναρξη προστατευτικών ...
-
Οι Μάρκετινγκ Περιεχομένου Διαφημίσεις Στα Έξυπνα Ηχεία Και Πως Επηρεάζουν Τις Αγοραστικές Συνήθειες Καταναλωτών 19-35 Ετών Στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Τα έξυπνα ηχεία αποτελούν ένα είδος τεχνολογίας που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα. Όλο και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν την χρήση τους με σκοπό την φωνητική αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και την ...
-
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)H παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Digital Marketing και έχει ως στόχο να ερευνήσει πως μια επιτυχημένη content marketing καμπάνια ...
-
Η ψηφιοποίηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση και οι προοπτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ σε αυτή
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η έννοια και η εφαρμογή της ψηφιοποίησης δεν ήρθαν τώρα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και της προσοχής. Προϋπήρχε η ανάγκη της ψηφιοποίησης και μάλιστα αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί βασικό στόχο της Ευρωπαϊκής ...
-
Factors influencing consumer engagement in social media for sustainable fashion firms: a quantitative study
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-05)Because of the increased tendency of consumers to engage with social media and purchase products online, studying the factors that may influence younger consumers’ engagement with social media for sustainable fashion ...
-
Η αυξανόμενη τάση των νέων στην αγορά μεταχειρισμένων ρούχων και τι ρόλο έπαιξαν σε αυτό τα Social Media
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η αυξανόμενη τάση κατανάλωσης vintage και μεταχειρισμένων ρούχων έχει τεράστιο αντίκτυπο στην παγκόσμια οικονομία. Το τρέχον οικονομικό κλίμα καθώς και ανάγκη για περισσότερη βιωσιμότητα, φαίνεται να έχουν συμβάλει ...
-
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Ελλάδας, τηλεργασία και οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της αποκεντρωμένης Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Αντικείμενο ενασχόλησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Ελλάδος, η τηλεργασία και τα οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της αποκεντρωμένης Ελλάδας. Κατά ...